maandag 10 november 2008

"Thank you Rosette...!"

En weer zo'n opbeurend moment...!


Kijk eens wat ik van Rosette heb mogen ontvangen! Dit is toch veel te gek...

Had Tanja en Marieke na onze ontmoeting op de handwerkbeurs een "doe het zelf" pakketje met een stitcherie van de herfstengel gegeven maar Rosette riep naar me hééél leuk maar ik verveel me niet hihihi... Dus had ik deze voor haar gemaakt.

Tanja was onlangs jarig geweest nog even een luid HIEP HIEP HOERA...ze zag op de handwerkbeurs het leuke franstalige borduurblad "De fil en aiguille" bij de stand Naald en Draad te Roermond. Daar ik even een klein momentje had om rood stramien en een leuk hartenlint alvast te kopen voor haar verjaardag kreeg ik niet meer de kans om dit blad erbij te doen. Want ze stond al naast me en dan is het geen verrassing meer hahaha...

Een aantal weken geleden heb ik gebeld met Sabine van Naald en Draad voor de kerstedities van dit blad (zo mooi) en herkende mijn stem nog van de handwerkbeurs... vertelde me ook dat ze nog wist dat ik niets meer mocht kopen van hen hahahaha... Geweldig hé hoe je zo herkend gaat worden hahaha...vreselijk dus! (zit dit nu ook met een heel rood hoofd te schrijven)
Sabine was enorm druk voor de grote handwerkbeurs te Rotterdam maar zag nog kans om het blad naar me toe te sturen, dankjewel Sabine!

Ron (de man van Tanja) overhandigde mij de dag na de verjaardag van Tanja een tas, EEN HELE LEUKE tas! Collega's moeten het hebben gehoord want ik riep alleen maar ooohhh en aahhhh...vanuit mijn werkkamer.

Wat een lieve kadootjes heb ik gekregen van Rosette, zo lief en veel te gek!

Het zakje gevuld met lavendel met borduurtje erop heb ik niet in mijn kast gedaan maar op de tafel in de woonkamer, heerlijk ruikt het thuis. En als ik weer zo'n "duf" moment had dan rook ik er even aan... Het rode mooie hart hangt al centraal in de woonkamer aan een kapstokje.
Voor de kaart met de mooie harten passepartout zoek ik nog een mooie foto voor en gaat in een mooi lijstje! En dan de hartenkaarsjes...(slaak nu een hele lieve diepe zucht) ik blijf ernaar kijken in m'n vitrinekast en wil ze zeker nog niet branden! Zijn ze echt te mooi voor.

Rosette héél héél hartelijk dank voor je warme attentie, heeft me afgelopen dagen heel goed gedaan!
Vanuit mijn hart een dikke zoen en omhelzing van Cin X

2 opmerkingen:

Unknown zei

Lieve Cindy
We dachten al dat je van de aardbodem was verdwenen. Hoop dat het nu weer goed met je blijft gaan.
En wat betreft je post...dat heb je verdiend!!
Hoop je snel weer eens te zien
Knuffels Rosette

Cindy at her Country Home zei

Wat leuk Rosette dat je m'n bericht hebt gelezen! Ik ben uit de aarde langzaam bovenop gekrabbeld hahaha...lijk wel zo'n molletje maar dan met rugpijn. (krijg er nu even geen beeldvorming bij..hihih)
Zoals je al had gelezen ben ik zo superblij met je te gekke kado's nog steeds ben ik iedere dag alles nog een keer aan het bekijken en voelen!
Ook ik hoop nog eens tot gauw!
Liefs Cin X

Related Posts with Thumbnails