zondag 16 november 2008

“de Fil en Aiguille”




Wat heerlijk, ik ben afgelopen week 2 borduurbladen van DMC - “De fil en aiguille” rijker!
Het zijn oude edities maar zeker tijdloos, mooie en leuke patronen…
Waarom de laatste edities in Nederland nog niet te koop zijn weet ik dus niet, wellicht dat er lezers zijn die daarop kunnen reageren.
Hierbij een impressie en 2 verkoopadressen waar ik ze heb gekocht, kijk maar lekker mee…

Hobbywinkel Make It
Prins Bernhardlaan 68
3901 CD Veenendaal
0318 – 541774
website: onbekend

Naald & Draad
Contactpersoon: Sabine de Bruin
tel.: 0475-339454
http://www.naaldendraad.com/

Editie: nr. 63 Mei- juni 2008

Overheerlijke zoete taartjes. Sweet cupcakes...

Editie: Spécial nr. 60 S

Om je borduurhoek op te leuken..
To "funny up" your embroidery angle.

Zucht, de kersteditie november-december 2007 (christmas edition)

Voor volgend jaar, heb deze alvast voor inspiratie...

For next year, have this one already for inspiration...

What delicious, ending week 2 magazines of DMC embroidery -The fil en Aiguille richer!
The editions are old but timeless ... Why the last editions in the Netherlands are still not for sale I do not know, perhaps there are readers who have an opportunity to comment.
Herewith an impression and 2 sales adresses where I’ve bought them:

5 opmerkingen:

Miss Marple zei

Mens, waar haal je het weer vandaan? Zien er hartstikke leuk uit!

Wilde dit weekend eigenlijk ook nog wat borduren, maar het alleen gescrapt en genaaid!

Hele lieve groetjes - Irma

Anoniem zei

De voorpret, en het wegdromen met de plaatjes is al heerlijk!
Geniet ze!
(ik zit ook gelijk weer met mijn eigen stapeltje voor me, over inspirerend bloggen gesproken)
LOL
:o)

Ik wilde dat het blad gewoon bij de tijdschriftenhandel te koop was...
Ik wist 't al van N&D, bedankt vh tweede verkoopadresje.
:o)

Cindy at her Country Home zei

Irma, laat gauw wat zien wat je hebt gescrapped en genaaid...ben reuzebenieuwd! X cin

Cindy at her Country Home zei

Juul, deze magazines zijn zeker wat voor jou! Jij bent de expert op borduurgebied samen met Ted,
Wens je veel borduurinspiratie Cin X

Annelein zei

Het zijn inderdaad schitterende bladen en tijdloos. Heel veel plezier er mee...

Related Posts with Thumbnails