zaterdag 12 juni 2010

“You make my heart sing…”


Dag lieve allemaal, wat vliegen de weken om.
Hello dear all of you, the weeks are flying by.


Inmiddels is onze dochter Jodie 15 jaar geworden en hebben we een spetterende tuinfeest achter de rug, was erg gezellig met zoveel jonge vriendinnen en vrienden van haar.
In the meanwhile, our daughter Jodie become 15 years now and we were celebrate her birthday in a fantastic garden party, was great with so many young friends.

De slingers heb ik laten hangen want nu ga ik een feestje vieren op m’n blog.Vanwege de awards die ik van hele lieve personen in ontvangst heb mogen nemen, maar tot m’n grote verbazing ga ik nu zelfs mijn 200e volgster verwelkomen op mijn blog.
Ongelooflijk vind ik dit en wordt er zo stil en verlegen van.
Jullie moeten weten en ik kan het niet vaak genoeg schrijven hoe intens blij ik van jullie lieve, spontane, geweldige en mooie reacties wordt, op m’n blog en per mail.

Still I hang the garlands because now I am go to party on my blog.
Because of the awards that I have received from very lovely people, but I was so surprises that I can welcome my 200th follower on my blog, amazing.
I find this unbelievable and become so quiet and shy.
You must know and I can get enough of writing this how deeply happy I am from your dearest, spontaneous, beautiful and great responses on my blog or by email.

De laatste tijd heb ik als een “stille” lezer mijn favoriete en diverse inspirerende blogs bezocht. En wat ik dan zie en lees dan sta ik soms gewoon te springen en gil het dan uit en laat alleen de kreten ooohhh en aaahhhh los. Kan niet altijd een reactie plaatsen vanwege de drukke tijd maar probeer wel zoveel mogelijk bij te houden, dus kom ik als een stille lezer even heerlijk bijlezen. Komende periode zal het hopelijk wat rustiger worden in mijn agenda en kan ik weer voluit bloggen. Inmiddels staan er wel 100 foto’s te wachten voor mijn blog.



Lately I was a "silent" reader when I visiting my favorite and various inspirational blogs.
And what I saw and read, I sometimes must jump up and I can only yell ooohhh and aaahhhh.
Can not always place a comment because of the busy time at the moment but try to keep it up as much as possible, so you know now that I come as a silent reader. Coming period will hopefully be quieter in my agenda and I can resume again for full blogging. A 100 photos are still waiting for my blog.


Bij deze wil ik jullie allemaal een kadootje van mij schenken en dat is weer een stitcherie want jullie laten mijn hart zingen! En ik hoop vanuit mijn hart dat ik nog heel lang mag zingen van jullie. Nu ben ik blij dat de letters die ik schrijf mijn valse noten gelukkig niet kunnen laten weerklinken hahaha….
Als je zin hebt klik op het patroon en print het lekker uit van dit hartje en ik hoop bij het maken dat je nog aan me zal denken. Voor degene die het wellicht moeilijk vinden om het te maken probeer ik hieronder uitleg te verstrekken. Wil je graag de volledige werkbeschrijving voor benodigdheden en ook de werkwijze van dit patroon, stuur me even een mailtje.

Herewith I want to give all of you a little gift and this gift is a little stitchery, because all of you make my heart sing! And I hope from my heart that I can sing a long time of you. Now I am glad that the letters that I write my false notes fortunately can not let it sound... hahaha.
If you want please feel free to print out this heart pattern by clicking on the pattern above and I hope when you make it that you will still think a moment of me.


Neem het patroon over op de goede kant van de stof. Dat kan met een dun potloodstreepje, ceramic pen, textielcarbonpapier of d.m.v. een lichtbak of je raam.
Of op de “a la Cindy” wijze het patroon overnemen op wat dikker overtrekpapier van de V&D.
Als je overtrekpapier wilt gebruiken dan knip je het patroon ruim uit en zet je het papier vast met rijggaren.
Stof met het getekende patroon erop en of papier in borduurringetje plaatsen en stitchen met een backstitch/stiksteek.
Als je klaar bent met stitchen je borduurringetje verwijderen en de stof gladstrijken.
Heb je gebruik gemaakt van het overtrekpapier, verwijder dan voorzichtig al het papier d.m.v. zachtjes lostrekken.
Vind je de draad wat te los op de stof, strijk het garen dan een beetje glad met je nagel aan de achterkant van de stof.


Take the pattern over on the right side of the fabric. This can with a thin pencil line, a ceramic pencil, textile carbon paper, on a light box or use your window.
Or the "a la Cindy" style, take the pattern over on to thicker tracing paper.
If you wish to use tracing paper you cut out the pattern and fixed the paper down on the fabric with tacking thread.
Place your fabric with the pattern on it or the pattern on the tracing paper in a embroidery ring and stitch the lines with a back stitch.
When you have finished stitching remove your embroidery ring and smarm the fabric.
Have you used the tracing paper, remove carefully and gently all paper.
If you find the thread too loose on the fabric, smarm the yarn with your nail at the backside of the fabric.
Vogeltjes uitknippen van wolvilt en met een kleine rijgsteek erop naaien.
Daarna goede kanten van de stof op elkaar leggen en hartvorm stikken met naaimachine of met de hand kleine backstitch/stiksteek maken.

Cut out the little birds of wool felt and sew it with small stitches.
Then put he right sides of the fabric together, and stitch the heart shape with your sewingmachine or if you want to sew by hand use a small back stitch.

Let op dat je een opening houdt van ongeveer 4 cm. om hart te vullen met fiberfill.
Make sure to keep an opening of 4 cm. to fill the heart with fiberfill.

Langs het hart een naadje knippen van 0,5cm, knipje geven tot naadje bovenaan het hart (zie potlood op foto nr. 9) en onderaan de punt recht afknippen. Hart via opening omdraaien en vullen met fiberfill. Daarna met kleine onzichtbare steekjes opening dicht maken.
Lintje en nog wat gezelligs eraan bijv. een bedeltje van een hartje en klaar is je stitcherie hart.


Daar ga je toch van zingen…



Cut out the heartshape with a little seam of 0.5 cm, a small cut in the center of the heart shape ( photo nr. 9) and cut right at the point of the heartshape.
Flip the heart shape through the open side of 4 cm. and fill it with fiberfill. Then shut the opening with small invisible stitches.
Place a ribbon for to hang your heart and some charm bead like a heart or something and ready is your heart stitchery.



This will make you sing..

3

Paar voorbeelden gemaakt voor inspiratie, made some samples for inspiration...

"In trendy home living colors grey..."

"Long Island..."


"Pip Studio"


Ik wens jullie heel veel stitcherie plezier toe met dit patroontje wat ontworpen is door mij, hoop dat het bij jullie een speciaal plekje krijgt.
En…, laat het me vooral weten hoe jouw creatie eruit ziet d.m.v. foto of op je blog.
Dat vind ik het allerleukste, helemaal geweldig en zo leuk om te zien!

I wish you much fun with this stitchery pattern which is designed by me, hope it get a special place.
And ... please let me know how your creation look send me a picture or place it on your blog.
That’s what I like the most, totally awesome and so fun to see!

♥♥ Designed this free pattern with love for you, Cindy ♥♥

56 opmerkingen:

Lisa zei

So generous of you. It's really lovely. Thank you so much!

Twa zei

Nou, hier ook ooooo en aaaah's hoor! Wat maak je toch een prachtige dingen! En wat lief dat we zo'n mooi patroontje van je krijgen. En ook ontzettend leuk dat je hem in verschillende uitvoeringen hebt gemaakt, maar nu kan ik niet kiezen welke ik wil maken. Want ik wil hem zeker maken hoor, ik zind hem zo lief. En natuurlijk laat ik hem dan even op mijn blog zien (alleen als ie goed gelukt is hoor hihi). Nou Cindy, bedankt voor je cadeautje hoor.
Groetjes Antoinette.

Marianne zei

Wat ontzettend leuk! Deze gaat in mijn idee file.
Hardstikke bedankt.
Ik wilde je een vraag stellen die zich niet zo voor de comments leent, maar ik kan je emailadres niet vinden. Kun je me even een mailtje sturen?
songbirdisnesting [@] gmail [.] com
Groetjes, Marianne

Susan zei

Oooooo Cindy wat prachtig!! Nou je weet het wel hè...hier was ik al een tijdje op aan het wachten, haha. Ik ga er vandaag gelijk mee aan de slag!! Ennhh...die roze is helemaal mijn favoriet, echt SUPER BEDANKT voor dit cadeautje!!!!

Gr. Susan.
p.s. Ik ben trouwens heel blij dat je weer tijd hebt kunnen vinden voor je blog want het is altijd genieten hoor!
p.s.2, Wat hebben jullie een prachtige dochter en wat worden ze snel groot...

Ineke Original zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je dochter.
Wat een geweldig idee. Hier was ik zelf nooit opgekomen. Erg leuk!
veel liefs,

Ineke

Jodie zei

Ziet er weer superleuk uit mam!

xx. Jodie

little sweet things zei

Van harte gefeliciteerd met Jodie's 15e verjaardag (mooie meid zeg)en met je 200 volgers.
En dank je wel voor het patroon, ik ga zo meteen toch naar het winkelcentrum en dan neem ik meteen even een zak fiberfill mee bij de Hema. Ik heb het patroon alvast uitgeprint. Misschien een leuk idee voor vaderdag op een blauw geruit stofje? En voor mijn dochter één van Tildastof. Ik loop over van enthousiasme!!! Nog maals dank en groetjes Sas

paula zei

hoi Cindy
allereerst gefeliciteerd nog met je dochter.
Je patroon is erg mooi en hij zit nu in mijn map :ooit nog maken:
Als het hart gemaakt is zie je hem op mijn blog verschijnen ;-)
groetjes en een fijn weekend Paula

Loveforpiemonte zei

Wat een leuk kadootje!!! Enne het is geen enkele moeite om jouw pagina te bezoeken!!!
Wens je een heel fijn weekend,
groetjes Madelon

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hoi Cindy,
Wat een prachtige meid, die dochter van jou! En 15 alweer, gaat het snel hè?
Wat heb je weer superleuke hartjes gemaakt, ik sla het patroon zeker op, maar weet niet wanneer ik eraan toekom om er een te maken.
Lieve groet, Hilde

Mayflower zei

Hallo lieve Cindy,
Ik kan mij heel goed voorstellen dat jij al 200 volgers heb en dat zullen er vast en zeker nog heel veel meer worden want je heb een prachtige blog, maar bovenal vindt je hier zoveel warmte voor jou, wat ben je toch een lief mens.
Met zo'n mooie post als deze do you also make my heart sing.
Wat fijn dat je dochter zo'n mooi feest heeft gehad en wat een mooie foto van haar.
Je hartjes in diverse stijlen daar smul ik als hartenliefhebster van, de één nog mooier dan de ander en wat lief dat je voor de handige handwerkster er zo'n mooie uitleg bij geeft.
Heerlijk dat je nu in een rustiger vaarwater komt en wat meer tijd voor jezelf heb.
Ik ben als de zon schijnt ook wat minder actief op blog, dan zijn er zoveel leuke dingen buiten te doen. Ik ga zo ook nog even de tuin in, want na een paar regenachtige dagen moet er weer het één en ander gebeuren.
Ik wens je een heel fijn en zonnig weekend.
Lieve groet, Mea

Stefy zei

cindy...this pattern is simply wonderful...thanks!
Any news for my mails???
a big kiss
stefy

Pierelantijntjes zei

Wat een mooi en lief blogbericht Cindy. ook ik doe altijd inspratie op bij jou en je wilt niet weten hoeveel keer ik de foto's op je blog bekijk. Ik geniet van jou creaties.
Dank je wel voor deze prachtige stitcherie, ik ga hem zeker maken en zal ook een foto op mijn blog plaatsen. Wat een prachtige dochter heb je. Moet gelijk aan het liedje van Marco Borsato denken: (dochters). De tijd gaat echt snel he?
Ben benieuwd naar alle foto's die je ons nog wil laten zien.
Een fijn weekend verder,
Liefs Ester

jolanda zei

Hoi lieve Cindy, wat gezellig dat je er weer eventjes bent en wat heb je weer veel moois gemaakt!! Geweldig leuk die hartjes, ben ik ook zó gek op! Van degene die je hebt laten zien hier is volgens mij de blauwe mijn favoriet. Ja ik ben toch nog steeds een blauw liefhebber ondanks dat ik nu toch ook rode dingetjes aan het maken ben. Heb je de stitchery gezien die ik in het rood gemaakt heb? Het patroontje heb ik gevonden op de site die jij gelinkt hebt op jouw blog.
Wat een mooie foto van je dochter zeg! Het is echt een heel mooi meisje hoor en vast net zo lief als haar moeder ;-)
Nu heb je me ook weer heel nieuwsgierig gemaakt.... naar die 100 foto's die je klaar hebt liggen. Ik hou jouw blog scherp in de gaten hoor! Een heel fijn weekend en dikke knuffel, jolanda

Bonjade zei

lalali...lalala.....ja hier ga ik van zingen.....alleen lieve Cin ik ben niet zo handig met naald en draad......:(.....en dit is zo mooi......tja, maar goed ik zing rustig door hoor...laalalalallaaa.
laalllaalaliii.....van harte nog met je dochter....wat een dame al zeg.....en wat een knapperd....
(lijkt ze op mams...???)
Nu lieve Cin ik verlaat je weer zingend en tot snel....laalaliii...
Liefs

Erna zei

Oh mijn lieve vriendinnetje wat een snoepjes van hartjes, ik ga het echt proberen hoor, ik ben zo helemaal verliefd....
Kusssssss
Er

Kom Achterom zei

OOh Cindy bedankt hoor voor je prachtige sticherie wat schattig zeg!!
OOh ik ga het maken hoor!!
Wat is het toch heerlijk weer en wat heb je een prachtige dochter!!
Ik wens je veel plezier dit weekend
Lieve groet Yolanda

Kom Achterom zei

OOh Cindy bedankt hoor voor je prachtige sticherie wat schattig zeg!!
OOh ik ga het maken hoor!!
Wat is het toch heerlijk weer en wat heb je een prachtige dochter!!
Ik wens je veel plezier dit weekend
Lieve groet Yolanda

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Hello Cindy.
You make my heart sing whit your wonderful hearts. That on the bird cage is lovely. And congratulations to Jodie.
Have a nice day
Hugs
AnnaMarai

Claudia Leertouwer zei

toevallig op je klikt, geweldig blog heb je en dus ook een nieuwe volger erbij.

Groet,
Claudia

Muggensteekjes zei

Hoi lieve Cin,
als eerste wil ik je nog van harte feliciteren met je prachtige dochter, jaa 15 alweer...wat gaat het hard hè. En oooh lieverd wat ben je toch weer heerlijk creatief geweest, al die prachtige harten, de één nog mooier dan de ander. En zo'n lief patroontje, nou ik ga er zeker iets mee doen en laat je het natuurlijk even zien als het af is. Alleen omdat het nu zo druk is met allerlei schooldingen (schoolreisjes...sportdagen...enz enz) ontbreekt het me aan tijd om te kunnen handwerken en zelfs het bloggen schiet er enorm bij in. Maar hopelijk kan ik aankomende week weer iets doen en ook gaan we komend weekend weer lekker naar zee dus neem ik je patroontje gewoon lekker mee.
Nou lieverd, heb heerlijk genoten van je post en hoop gauw weer van je te horen, liefs Ingridxxx.

kienkele zei

Dag Cindy, heel hartelijk bedankt voor het mooie patroontje, ik ga het opslaan en er zeker wat mee doen, als het eens een regenachtige dag is!
Wat een prachtige foto's van je mooie dochter!
Fijne zondag, lieve groet, Tineke

Pilar Morente zei

Ohhh ¡¡ it´s really lovely.
Thanks for this pattern, it´s wonderful.
Kiss.
Besos.

Monique zei

Doe ik!!! (wilde ik zeggen) Maar s**t, s**t, s**t... mijn printer is naar zijn grootje!! :o(

Moet dus "even" wachten tot we daar een oplossing voor hebben, maar dan ga ik hem zeker maken en laat ik het je natuurlijk zéker weten!

Dank je, dank je wel lieve Cindy. Je bent een schat!

Monique zei

(Vergeet ik nu helemaal):

Wat een mooie dame laat je hier zien! Om werkelijk apetrots op te zijn ;o)

Simone zei

Gefeliciteerd met je prachtige dochter! En bedankt voor dit geweldige patroon! Hij ligt al uitgeprint klaar... Wat leuk om hem in al die verschillende versies te zien. Inspireert tot experimenteren!
Big Hugs!

wilmi zei

Wow, wat een mooie dochter heb jij zeg! Gefeliciteerd hoor! |Het is toch zeker wel druk bij jou voor de deur, met allemaal jongens? Ik kan me voorstellen dat ze behoorlijk populair is? Heerlijk, 15 jaar... konden we nog maar even terug he?
Wat lief dat je een patroontje weggeeft, echt leuk, ik ga 'm zeker onthouden!
Veel plezier nog verder met je blog, het is inderdaad zò leuk, dat geneuzel bij al die andere blogjes, en al de reacties die je krijgt...
Hoor je het? Ik loop te zingen..
Fijne week hoor!
Liefs,
Wilmi

Miranda zei

Ach schatje, wat heb je weer een leuk kadootje voor ons achtergelaten! Bedankt hoor.
Enne wat wordt jou meidje een knappe dame!!! Lijkt op der mama..,leuk he..., en dat je der trots op mag wezen. huggies van mij

Catharina Maria zei

Bedankt voor dit leuke patroontje , ga het zeker maken !
Lieve groet ♥Rini♥

Splashes of Pink and Mint zei

Joehoe!!!! Daar ben ik dan, kom even m'n kadootje in ontvangst nemen hoor! Wat een ontzettend lief patroontje!!! Daar maak je mij en vele anderen heel blij mee!!!! Wat ben je toch een schat!!!! Enne... je zit al ruim over de 200 heen hoor, gefeliciteerd! Maar ja, wie wordt er nou niet blij van jou prachtige blog!?!
Lieve Cin, hardstikke bedankt, ik ga er wat moois van maken! (dat zal ik proberen tenminste!)
Ik hoop nog héél lang van jou en je blog te mogen genieten!
Dikke kus van mij!!!!
(En nu weer naar de fysio, voor m'n rug! Poeh, dat hakt er aardig in hoor, maar goed, als het maar helpt!)

Splashes of Pink and Mint zei

Owww... wat een sufferd ben ik toch! Vergeet ik je helemaal te feliciteren met je prachtige dochter!!!!! De jongens zullen straks (of misschien nu al!?) in rijen voor je deur staan!

Unknown zei

Hay Cindy,
wat een prachtige harten!!
Heb net vorige week de voorbereidingen gemaakt van de harten die ik ga maken,ook sticheries,om mee te nemen op vakantie......want om nu mijn naaimachine mee te slepen haha en stil zitten kan ik toch niet :-)

Stadsmuissie zei

Ik ben helaas niet zo'n ster met naald en draad, maar je hart ziet er super uit. Ik kom zulke leuke dingen tegen en zag laatst zulke geweldige stofjes... misschien moet ik me toch maar eens opgeven voor een naaicursus.. ;-)

Groetjes, Debby

Ines zei

Wat ben je toch een schat en wat ben ik blij dat ik ooit begonnen ben met jou blog te lezen, er straald zoveel liefde en gezelligheid uit.
En dan ook al een 15jarige dochter, wat gaat de tijd toch snel, onze oudste kleinzoon wordt volgende maand 15 en ik kan hem nog zo goed voor me zien als lekkere bolle baby, maar ook deze periode is leuk, want alle kinderen zijn de deur uit en de kleinkinderen druppelen regelmatig binnen.
Geniet van het leven Cindy en leef elke dag alsof het je laatste kan zijn, want het glipt als zand tussen je vingers door.
Dank je wel voor je lieve hartje, het staat uiteraard al opgeslagen en ik ga het zeker maken en daarmee ook andere weer blij maken.

Liefs

Ines

Margreet zei

Hallo Cindy, Wat een leuke stitchery krijgen we van je! Superleuk, ik heb meteen een link op mijn blog gezet zodat er nog meer van kunnen genieten. Dankjewel! Groetjes, Margreet

Sonja zei

Hoi Cindy.. hier ben je! ;)

Ik had een paar dagen geleden zo'n leuk hart gezien om te maken voor een vriendin van mij. Wist ik toch niet meer waar en op welke blog ik het gezien had. En nu ineens..

Leuk, als ik het mag gebruiken ter inspiratie, graag..
Ga je gelijk volgen, voor ik je weer kwijt raak haha.

Groetjes, Sonja

marion zei

ooooh wat een schatje......... en wat een leuke voorbeelden.............
hij is om te zoenen

Ineke Original zei

Ha Cindy,
Ik heb een leuk stukje over je geschreven op mijn blog. Door jou heb ik een virus opgelopen. Het zogenaamde Quilt-virus.
veel liefs,
Ineke

Geartsje zei

Hoi Cindy,
Wauw, wat heb jij een prachtig blog! Mijn complimenten!! Hier word ik helemaal blij van.
Wat een prachtig hartje ook!
Ik heb je blogadres van Sietske gekregen. Blijkt dat jij ook een volger van mijn blog bent! Ik heb me net ook bij jouw aangemeld.
Fijne avond.
Groetjes van Geartsje

chiara zei

Hallo Cindy, thank you for your visits! your 15 year old daughter is soo nice..and thank you for the pattern. You're always so funny and nice, many hugs from hot Italy!
chiara

Anoniem zei

wat een ontzettend leuk patroon. Ik ga 'm zeker maken! Je blog ziet er erg mooi uit. Ik ben meteen maar een volger geworden...

Ferry Hendriksen zei

Heey cindy,

was inderdaad een leuk feest hé.
kijk zo nu en dan wel is op de site.
zag leuke foto's van jodie.
heb je nu ook al een model voor je site haha.

gr. Ferry

little sweet things zei

Hay Cindy,
Alhoewel mijn hartje niet zo netjes is als die van jou, zou ik me wel zeer vereerd voelen als hij op je blog kwam te staan.

Ik zou wel naar Aalten willen, maar dat is hier 2 uur vandaan.
In week 31 zitten we een week in een vakantiepark in Groesbeek. Weet jij nog wat leuke brocante adresjes of fairs in die omgeving?
Lieve groetjes Sas

Heidi zei

Hallo Cindy! Wat mooi ... je patroon. En nog mooi is je dochter. Ik ben laat maar wou toch nog zeggen van harte gefeliciteerd met Jodie's verjaardag. Is je werk verhuisd en nu wat rustig?

Een fijne dinsdag lieve Cindy!

Hugs en groetjes ~
Heidi

Unknown zei

Wat een lief presentje, Cindy!
Dankjewel!

Liefs, Ria

Anita zei

Jeetje even een oooh en een aaah wat een leuk blog heb je en wat een onwijs leuk hartje om te maken!!Ik ga je volgen .Groetjes Anita

Kate zei

Your designs are gorgeous!!!! Thank you for sharing.

jannycarton zei

Hoiu Cin,
Wat een schitterende blog heb jij,helemaal super!
We moeten gauw weer eens wat afspreken.Ik bel je woensdag.
Groetjes en dikke kus.
Janny

DEKAKADO zei

Leuk idee.

Monique zei

Joehoe!! De printer doet het weer hoor!

Ben nu druk bezig het patroontje uit te printen. Ik hoop het komende weken te kunnen gaan maken.

Nogmaals heel, heel erg dank je wel!!

Lieve groet van Monique

Anoniem zei

Wow wat zijn de harten gaaf en lief dat je de beschrijving erbij hebt gedaan,maar ik ben zo onhandig op dat gebied,grr vind ik erg jammer,nog van Harte Gefeliciteerd,lieve groet Joke.

Annemarie's Haakblog zei

Hoi, wat leuk zeg! Bedankt voor het plaatsen. Als je het leuk vindt: je kunt elke zaterdag (dus ook vandaag) een foto van iets wat je zelf gemaakt hebt op mijn blog zetten. Ik zou het heel leuk vinden als je er iets bij wilt zetten.
Groetjes,
Annemarie

Anoniem zei

Wat leuk, die wordt opgeslagen om eens te maken

dank je

Alicia zei

thank you so much for this lovely pattern,I love your blog,it´s my first visit but not my last visit...lol....hugs from spain!

flo zei

wat ontzettend leuk ik ga het zeker uit proberen. Super bedankt dat je het patroon deelt!

liefs flo

princess zei

You have a lovely blog!!! I had a little trip at your blog and I immediately became a follower of you! You make amazing things and this patern is lovely! Greetings from Greece!

Related Posts with Thumbnails