vrijdag 28 november 2008

"Happiness is making a new friend... part three"




Jaaaa, heb mijn kussen af met de stitcherie!
Hoe blij hebben jullie me gemaakt met al die leuke reacties en ook Ingrid van haar weblog Supergoof wil ik bedanken dat ze er zo’n leuk stuk over had geschreven.

Erg lief van jullie allemaal, eigenlijk zou ik de kussen “Happiness is making a lot of new friends” willen noemen!
Wellicht een idee voor de volgende keer met nog meer sneeuwpoppen erom heen…


Herken je de stof al met de sneeuwvlokken?
Klik op de foto als je het beter wilt zien...
Zal ik het maar verklappen…hihihi, niet lachen dan…nee ook niet hardop!









Het is een theedoek van de Zeeman voor maar € 0,75!!!
Vond de sneeuwvlokken er wel leuk omheen hahahah… en heb van de reststukjes maar harten gemaakt met mooie parelmoerknoopjes van mijn lieve oma die al heel lang bij “Petrus” is.










Gemaakt vanuit mijn hartje voor jou lieve Oma!

Mis je, je kleindochter Cin X





Yeah, finished my pillow with the stitcherie!
How happy you make me with all those nice comments and I want to thank Ingrid from her weblog Supergoof she written a nice piece about me on her blog.
Very sweet of you all, actually I would named the pillow “Happiness is making a lot of new friends”!
Perhaps an idea for the next time with more snowmen around it ...
You recognize the fabric with all the snowflakes? ... Shall I say it ... hihihi, don’t laugh then ... no, also not loud!
It is a washing cloth from the textile store Zeeman for € 0.75!
I like the snowflakes around hahahah ... that’s why I choose this and from the rest of the fabric pieces I made hearts with beautiful pearl buttons of my dear grandmother who already very long is in heaven by “Peter”.
Made it from my little heart for you dear Grandmother!

5 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een leuk kussen en wat een lieve hartjes !

Cindy at her Country Home zei

@ Ja, leuk hé Annelies! En de hartjes met de knopen uit Oma's knopendoos. Van haar heb ik het haken geleerd als 8 jarig meisje.
Groetjes van Cin X

Jantine zei

Wat een schatje, je kussen... en die rand, perfect! Zo blog je twee weken niet en zo is er minutenlang leesvoer. Heerlijk!

groeten van een medelezer ;-)

Cindy at her Country Home zei

@ Jantine, ga je nu heel veel leesvoer bezorgen hahahaha... hoop dat ik je niet ondersneeuw! Wens je nog veel leesplezier, X Cin

Ineke Original zei

Gelukkig! Je bent er nog. Ik dacht het wel. Je bent hard aan het werk. Wat een gaaf kussentje. Het wordt echt tijd voor een boekje!!!

dikke kus,
Ineke

Inspiratie... adem van de geest.(Mathilde Santinck)

Related Posts with Thumbnails