donderdag 27 november 2008

"Preview for Christmas shopping..."


Zoals de meesten weten ben ik een “harten” mens.
Nu kwam ik op mijn weg in het centrum Veenendaal een woon decoratie winkel tegen die ik je echt even moet laten zien…








Ze heten Zus & Zus en iedere keer als ik de winkel kom bezoeken is het altijd anders.
Maar dit moment is het een ware “harten” moment en maar even vastgelegd… GEWELDIG.
Het adres van deze winkel is: Scheepjeshof 74, 3901 CW Veenendaal, 0318-787905.
Wist niet waar ik moest beginnen met kijken, het is nu één en al HARTEN!

Ik moet nog even wachten om de “knip” open te trekken hihihi…want ik ga binnenkort met mijn mannetje naar een hele grote kerstmarkt in Erfurt – Thüringen.
Schijnt de grootste kerstmarkt in Duitsland te zijn…
Meneer Beer, u bent zo lief... Ik kom zeker gauw terug!
Dikke knuffel van mij, Cin X


As most of you know I love hearts very much. Now I was on my way into the center of Veenendaal I stopped by a living/ decoration shop that I really must show you ... The name of this shop is Sister & Sister, every time I come to visit the store it looks always different. But this time, it is the “hearts” time and I capture the moment... AWESOME. Did not know where I had to start watching, every where in the shop are Hearts! Must still wait for to open my purse hihihi ... because I go very soon with my man to a big Christmas market in Erfurt - Thuringia. Apparently the largest Christmas market in Germany ...

3 opmerkingen:

Miss Marple zei

Lieve Cindy, het doet altijd zoooo goed jouw lieve reacties te lezen!!! Zucht, als ik zulke winkeltjes zie, dan wil ik ook wel weer eens naar Nederland komen en shoppen...In Januari is een shoppingtour in Alkmaar geplant, want daar woont mijn broer. Of ik dit jaar nog naar Nederland kom weet ik nog niet.
Jammer, dat je naar de andere kant van Duitsland rijdt...had graag een Glühwein met je gedronken!

Wens alvast een heel prettig weekend met veel gezellige uurtjes - Irma

Cindy at her Country Home zei

Aaarghhh, heel jammer Irma dat ik m'n glas met glühwein niet kan klinken met je! Waar zit jij dan in Duitsland?
En als je in Januari lekker komt shoppen in de heerlijke uitverkoop dan hoop ik dat je tijd hebt voor een pitstop in Veenendaal! Hoop op een meet & greet, liefs Cin X

Miss Marple zei

Ha!

na jouw berichtje ben ik op zoek gegaan...en gevonden!!!

Ik woon in de Eifel, bij de Nürburgring (Mocht je man misschien iets zeggen als hij Formule 1 kijkt!)

Ik drink het komende weekend alvast een Glühweintje voor je mee? OK?

Voordat we in het openbaar te "persoonlijk" worden en mocht je interesse hebben; Marple70@googlemail.com ...
;-) - Dikke knuffels! - Irma

Related Posts with Thumbnails