woensdag 12 november 2008

“Happiness is making a new friend…”


Ben alweer begonnen met een stitcherie, alvast voor komend seizoen winter.
Ik ga er een leuk kussenhoes van maken met een rood, wit geruit stofje!
Twee sneeuwpoppen die een nieuwe vriend erbij maken…dat is toch zeker blijdschap.
Weer zo leuk en zo heerlijk om te doen, patroon heb ik zomaar gekregen van Tanja en Rosette vorig jaar!
Ga nu gauw stitchen met …. lees het volgend bericht maar!

x Cin


Started again with a stitcherie, for the next winter season.
I want to make a nice cushion cover with a red, white checkered fabric!
Two snowmen are making a new friend ... that is certainly joy.
Again so nice and so sweet to do such craftwork, this pattern I have received from Tanja and Rosette last year!
I go now stitching with .... read the next message!
x CIN

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke stitcherie wordt dit.
ik zag dat je op het papier borduurt. Vind je dat makkelijk dan? Ik teken altijd het patroon over op het stof met een blauwe uitwasbare stift en borduur dan rechtstreeks op het stof.

Miss Marple zei

Hoi lieve Cindy!

Wat een lievertje! Aan zoiets ben ik nog nooit begonnen, maar staat al langer op mijn verlanglijstje...en daar zal het ook nog een tijdje blijven staan! Daardoor dat ik op het ogenblik veel vrije tijd aan schappen verdoe, blijven mijn handwerkjes liggen.

Heb me dit weekend wel voorgenomen de deurkrans af te maken...We'll see...

Nogmaals sterkte met je rug - een hele dikke knuffel terug!!!

Irma

Cindy at her Country Home zei

Hoi Carin,

Ja, leuk hé! Ben benieuwd hoe deze onder mijn handen gaat groeien...
Wat je omschrijft is zeker praktisch, maar ik gebruik ook deze "Cindy" methode zeg maar. Is gekomen doordat ik ook stitcheries op een donkere stof wil maken en dan helpen lichtbak etc. niet echt. Papier is van V&D, iets steviger overtrekpapier, scheurt niet zo snel als het gebruikelijke overtrekpapier en dan stitch ik er zo doorheen.
X Cin

Anoniem zei

Wat een leuke date heb je gehad,nou ken ik je man toevallig en het was ook nog een date met een knaappe en charmante man,leuke stich,prettige dagBep

Cindy at her Country Home zei

Ha lieve Irma,

Scrappen vind ik ook zo leuk, heb dat een heel tijdje gedaan. Laat ik wel een keer op m'n blog zien.
Heb al een heel noteboek met verlanglijstje om te maken vol...hahahha! Ik zie het maar als een lekkere "relax" boek, iedere week schrijven en kijken waar ik gebleven ben...uhhh.. pagina 102.
Jaaa, je krans ben reuzebenieuwd! Was ik al zo gek van...gaan we deze volgende week zien?
Dank voor je lieve steun v.w.b. met m'n rug,
Dikke X Cin

Cindy at her Country Home zei

Ben aan het blozen Bep! hihihi... Ja en dat geduld hé, weet je nog een dikke zaterdagkrant van de Telegraaf als we "samen" zijn bij je in Doesburg. Ik lekker door je winkel aan het struinen, want dat gaat plankje voor plankje. Hij lekker bij je aan tafel met je heerlijke kop koffie, krantje uit na 1,5 uur, letter voor letter gelezen, tja dan moeten we gaan! TEKORT, maar lief dat hij toch met me mee wil gaan,
Jij ook lekker van de dag genieten lieverd,
X Cin

Anoniem zei

Je stitcherie vind ik snoezig, maar... 't lijkt mij persoonlijk... keilastigomdóórhetpapierheenteborduren.
;o))))))))

Anoniem zei

hahaha EN... je hebt 't óók nog IN een ring "gepropt"...
LOL ongelovelijk, 't zal dan toch wel soepel papier zijn.
;o)

(ik gebruik een (stof)vulpotlood en lichtbak, hahaha)

Voor jou werkt *dit* en dát is 't belangrijkste.
:o)

Cindy at her Country Home zei

@ Juul, GEWELDIG je reactie hahaha... lig hier te rollebollen van het lachen hihihi... zal er straks een stukje over schrijven ok? X Cin

Anoniem zei

Je hebt me geweldig geholpen!
bedankt voor deze geweldige *T*I*P*

:o)))))))))))))))))))

Anoniem zei

rotflol ...en voor Goof en haar superromantische stofje wérkt ut óók al!
;o)))))))))

Related Posts with Thumbnails