maandag 10 november 2008

"Any time is Tea Time...



Dag lieve mensen,
Eindelijk ben ik weer op mijn weblog te vinden, de cake zal inmiddels wel op zijn hihihi... Wat stond deze er lang op hé?...

Zoals ik al eerder in een bericht had geschreven ben ik weer door mijn rug heengegaan. De afgelopen 4 weken waren "slopend" geweest voor me. Dacht dat het met medicijnen over was maar na 3 weken deze afschuwelijke pillen te hebben geslikt toch maar na laten kijken want zonder pil was het niet te doen voor mij. En jawel doorgestuurd naar fysiotherapie door mijn huisarts. Het verloop daar laat ik nu maar achterwege anders wordt het een heel lang verhaal met ellende en pijn. Mijn fysiotherapeute is zo goed voor mij en is serieus met me aan de slag gegaan. Sinds afgelopen zaterdag pijn vrij en zondag geheel pilloos...HOERA! Wat een verademing om je weer goed te voelen zeg ben zo blij dat ik weer normaal kan bewegen. Ben nog niet van de behandelingen af maar op dit moment vind ik dit toch wel een feestje waard.

De weken zijn ondanks die vreselijke pijnen voorbij gegaan met opbeurende momenten wat ik ontzettend nodig had.
In een aantal berichten zal ik deze naar voren halen.
Kan ook niet wachten om de favoriete blogs weer te lezen, heb volgens mij heel wat in te halen. Heb de pc maar gelaten voor wat het is, was teveel met mezelf bezig.

Mijn collega Mariska had op maandag 20 oktober j.l. zoiets liefs voor me. Een heerlijke zak met "Herfst thee" uit de "Plantage" te Barneveld waar ik zo verwend was op mijn 40e verjaardag.
Voelde me zo beroerd ook door de pillen want je wordt er zo duf als een konijn van. Deze lieve attentie kwam op zo'n moment als je het even niet meer ziet zitten...
En ook zo'n lief kaartje erbij, lees maar als je op de foto klikt.


Dankjewel Maris, geniet er nog steeds met volle teugen van ben er ook te zuinig mee! En zal na vandaag eindelijk weer met een aantal handwerkjes "pauze" heerlijk opdrinken!

Love Cin X


3 opmerkingen:

Miss Marple zei

Tjeemig, dat klinkt niet goed!! Twee jaar geleden had ik zoeits bij een bildhouwprojekt en ben een 3/4 jaar met pijn rongelopen...Nu heb ik het alleen nog maar af en toe...Ik kan me helemaal inleven, want je voelt je gewoon invalide.

Ben blij te horen dat het beter met je gaat!

LG - Irma

Anoniem zei

Gelukkig dat 't weer beter gaat, zo'n cadeautje kan je dag(en) dan zo fijn opfleuren.
Geniet er van.
:o)

Cindy at her Country Home zei

@ Juul,
Ja dat is zo fijn! En het werkt echt...
:-)

Related Posts with Thumbnails