zaterdag 28 februari 2009

"La Femme..."

Jonge mode zoals Noa Noa met... een vleugje nostalgie!

Deze winkel wilde ik nog even met jullie delen weet je het nog (klik), kijk even mee naar het antieke/brocante interieur…


Foto's onder de kleedkamer, helemaal LEUK met Laura Ashley behang en zo'n hartje op de deur... was vergeten om me hier om te kleden zat alleen om me heen te kijken hihihi!


Een bijzondere ontmoeting met de hartelijke mevrouw Beppie van Beek en haar prachtige dochter Rieneke. Zie je de antieke foto die achter hen hangt dat is de moeder van mevrouw Van Beek, deze foto was eveneens het logo van de winkel "La Femme" zo bijzonder.

Dankzij hun goede advies was ik hier uiteindelijk geslaagd voor de bruiloft na een maand gezocht te hebben.
Helaas hebben zij hun deuren afgelopen vrijdag moeten sluiten.
Ik wens ze al het liefs en goeds toe, dank voor jullie gastvrijheid en korte ontmoeting!

Liefs en een hartengroet van Cin X

Laatste foto met alle personeelsleden.

This store I just wanted to share with you, look for the antique / brocante interior ...
A special meeting with a kindness person Mrs Beppie van Beek and her lovely daughter Rieneke, thanks to their good advice here, I was finally passed for the wedding for a month I sought for the right clothes.
Unfortunately, they must close the store last Thursday.
I wish them all the love and the best, thanks for your hospitality and short meeting!

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails