zaterdag 28 februari 2009

"Handcraft Exhibition in the town of Zwolle…"

Zo leuk, kreeg allemaal vragen of ik ook naar de handwerkbeurs in Zwolle kwam.
Maar… ik kon er niet op antwoorden via m’n blog want ik had mijn vriendin Willeke dit uitstapje als een verrassing gegeven.
Had haar een Valentijn kaartje gestuurd en erop geschreven of ze al dacht dat Valentijn langs kwam maar dat was ik met mijn hart...hihihi!
Sinds kort is zij namelijk, een beetje aangespoord door mij ook bezig met handwerken.

Ik heb Willeke rond 10 uur opgehaald, een uur later dan gepland.
De nacht van zaterdag op zondag hebben we als laatste avond gevierd met onze vrienden uit Italië in het café ’t Dak van de markt, natuurlijk was dit TE gezellig geworden en bleven we tot 2 uur ’s nachts. Dus ook weer TE laat hahaha….kan je wel vertellen dat ik er niet meer zo goed tegen kan zeg, dat was vroeger wel anders! Volgende dag spierpijn van het dansen en een hese stem (word oud) aan overgehouden. Maar zo’n te gekke gezellige avond vergeet je nooit meer.

Aangekomen in Zwolle met Willeke die nog steeds niet wist wat we gingen doen liet ik haar op een welkomst bord lezen wat er in de IJsselhallen te doen was.
Oooohhh een handwerkbeurs riep ze en na de auto geparkeerd te hebben vertelde ik haar dat ze een hele dag een beetje voor schut gaat lopen… Hoezo vroeg ze ik opende de kofferbak en begroette mijn karretje, zo zei ik heb een heftige nacht achter de rug hiermee mag jij de hele middag mee lopen hahahah… dit was natuurlijk even een geintje. Maar we hebben van mijn karretje weer optimaal gebruik van gemaakt tijdens zo’n dag.
Eerst koffie en een broodje kroket en op zoek naar Tanja met haar quiltfriends…

Willeke bij aankomst van de eerste stand, dus... dat beloofd wat!
Willeke upon arrival at the first stand, so... what's coming up!


Helaas had Tanja gebeld en zij was al op weg naar huis, snik heb haar gemist!
Was even naar buiten gelopen en wie kwam ik daar tegen Simone met haar quiltvriendin Silvia. Simone had net een prijsje gewonnen van crown stitches een heerlijk gevulde tas zag ik wel.
En zo leuk, heb haar opgepimpte tas in het echt gezien met jawel de hanger eraan die ik voor haar heb gemaakt.
I phone to Tanja, unfortunately I missed her she was already on her way home (snik)!
I walked outside for getting a little bit of fresh air and I saw Simone with her quiltfriend Silvia.
Simone won a price from crown stitches, I saw a lovely filled bag.
And so cute, saw her pimped bag with the keyhanger that I made for her on it.


Aaahhhh, geweldig gebreide taartjes!

Aaaahhh, cute knitted cupcakes!


Joepie de stand van Atelier Bep gevonden, weer een leuk weerzien met Bep en haar man.

Hooray, found de stand of Atelier Bep, was nice to meet Bep and her husband again.



En Liezbeth van Crown Stitches, prachtige Amerikaanse borduurwerken! Stand was ook al in voorjaars sferen gehuld wat een leuke kippetjes... Klik op haar naam dan lees je de heerlijke reisverhalen in Amerika.

And Liezbeth of Crown Stitches, beautiful American Embroidery! Also her stand was in spring spheres, nice chicks... Click on her name you can read her lovely journey in America.



Het was een bijzonder gezellige middag met mijn vriendin Willeke waarmee ik al 25 jaar bevriend ben! Heb van haar een prachtige pot met hyacinten als dank voor deze dag gekregen met een lieve kaart.
Gezellig Willeke, dat je nog maar lang met me kan handwerken...


It was a very special and cozy afternoon with my girlfriend Willeke, we have a friendship for almost 25 years! I received a "thank you" gift from her a beautiful pot filled with hyacints and a lovely card.
Lovely Willeke, hope that we can have a long time handcrafting with each other...


Love Cin X

How fun, I got al lot of questions if I also visit the craftfair in the town of Zwolle... But I could not reply through my blog because I given my girlfriend Willeke this trip as a surprise. Send her a Valentine card and written if she thought that Valentine came along but that was my heart ... hihihi! Recently, with a bit encouraged by my she also start with handcrafting.

At 10:00uur I picked up Willeke, one hour later than planned. The night of Saturday to Sunday, we celebrated this night with our friends from Italy in the cafe “t Dak van de markt”, we had so much fun and we were still there till 2 O‘clock in the night. Was too late for me hahaha .... Can tell you the difference in my younger years! Next day I had muscle pain of dancing and a husky voice (I am getting old). But I’ve got a great evening I will never forget.

We arrived in the town of Zwolle, Willeke still did not know what we were going to do I let her read a welcome sign. Oooohhh a craft fair she shout and after having parked the car I told her that walk a whole day a little embarrassing... Why she asked me, I opened the trunk and I greeted my “grandma bag on wheels”, this was obviously just a joke.
But we had an optimal use with this great bag on wheels during the day. First we drink coffee and a sandwich croquette and I was looking for Tanja with her quilting friends ...

3 opmerkingen:

Miranda zei

Ach wat ziet dat er gezellig uit.

Helga zei

Hallo Cindy,

Grappig om te lezen dat we op dezelfde dag in Zwolle op de Handwerkbeurs aanwezig waren. Ik herkende meteen de gebreide taartjes, ik heb overigens het Engelse patroonboekje meegenomen, want ik vond ze zo prachtig.
Succes met je blog.
Lieve groet, Helga.

Anoniem zei

Nou zeg, dat vind ik leuk! Ik kom wel eens vaker bij je kijken en lezen en nu zie ik pas je gezicht er bij! Ik had de link nog helemaal niet gelegd...

Related Posts with Thumbnails