woensdag 27 augustus 2008

"Loco"

Op mijn weblog heb ik onlangs onder de label “Kater Rosso” geschreven dat Odette mij een lieve brief had overhandigd (zie foto “last goodbye”).
Helaas hebben wij het droevige bericht vorige week vernomen dat ook één van haar katten “Loco” ook is overleden nadat zij op dezelfde weg is aangereden als Rosso.
Henri (mijn man) was er namelijk bij geweest nadat hij was aangesproken door een meisje met een hond dat er een kat was aangereden.
Loco leefde op dat moment nog en de week erna. Waren zo blij voor de baasjes Odette en Derek dat hun poes het nog gered heeft. Want de auto (type terreinwagen) was wel heel groot.
Odette vertelde ons dat ze de laatste week zo aan het vechten was voor haar leventje en geopereerd moest worden omdat ze benauwd was. Helaas redde ze het niet meer tijdens de operatie, later bleek dat haar middenrifje gescheurd was namelijk. Vreselijk!
Odette en Derek we leven ontzettend met jullie mee en we kunnen vertellen dat jullie er alles aan hebben gedaan en geprobeerd hebben om haar leven te redden!
Heel veel troost en sterkte toegewenst met het grote verdriet.
Liefs met een dikke omhelzing van ons, we leven met jullie mee.

1 opmerking:

Miss Marple zei

Nee, wat erg!
Als ex kattenmoeder kan ik het verdriet helemaal voorstellen! Veel sterkte gewenst van mijn kant!

LG Irma

Related Posts with Thumbnails