maandag 6 december 2010

First signs of Santa and the reindeers…

Even een kort berichtje van mij want ik heb de rendieren al gezien van Santa… geweldig hé?
Just a short note from me because I have already seen Santa’s reindeers… just amazing isn’t it?

Rudolf, Blitzen,  

 Prancer and Vixen...

Helaas kleine foto's met mijn mobiel genomen, lukt me niet om ze te vergroten.
Unfortunately, small pictures taken with my mobile phone.

En van wie zou deze baard nou zijn… waar ik mezelf even in mocht hullen hihihi.
And from who is this beard… where I wrap myself in hihihi.



Geniet van deze mooiste tijd van het jaar en laat alle kerstlichtjes je heerlijk verwarmen van een geniet moment in deze koude decembermaand.
Enjoy this beautiful time of the year and let all those Christmas lights warm you up for a enjoying moment in this cold December month.
♥  ♥  ♥  ♥  ♥


Hohohoho, see you soon Cindy have so much to tell...

22 opmerkingen:

Susan zei

Ooohhhh Cindy, wat geweldig leuk dat jij al rendieren gezien hebt! Fijn om weer een kort berichtje van je te lezen...

Lieve groetjes van Susan.

Stina zei

Wat mooi die rendieren, en kriebelde dat niet die baard, hihi...

Fijne week groet Stina

liesje zei

Hallo Cindy
Wat leuk die rendieren,wacht vol ongeduld op de foto's van je kerstversiering.
Nog veel plezier.
Lieve groetjes Carine

Erna zei

Oh Cin wat een schatjes en wat staat die baard je goed :)
Hugs
Er

Unknown zei

Ach meid,wat een prachtige foto's!!Whow een rendier zien :-)
Trouwens wat is je banner moooooi,zo met dat schattige engeltje wat een dotje!
Wens jou ook veel mooie momenten,samen met de mensen die je lief zijn,geniet ervan!
liefs karin

paula zei

mooie foto`s ook al zijn ze dan klein .
Wat een goede uitvinding is dat geweest een camera op je telefoon;-)
fijne week ,groetjes Paual

GRANNY'S HOUSE zei

Wat moet dat een leuk gezicht zijn geweest, ze zijn ook zo lief om te zien.
Ik geniet altijd van deze tijd, buiten is het koud, maar binnen behaaglijk warm, de lichtjes twinkelen speciaal voor de kleinkinderen en de sfeerhaard is ook de hele dag aan en ook al komt er geen echte warmte vanaf, hij geeft wel warmte.
Ik weet bijna zeker dat jou huis diezelfde warmte uitstraald en dat jij met jou gezin ook een warme tijd tegemoet gaat.

Warme winter groetjes
Ines

Mayflower zei

Ohhhh......wat een plaatjes lieve Cindy, dus de Kerstman is nu echt in het land, wat ook een leuke foto van jou met Santa.
Ik wacht met spanning je verhalen af en natuurlijke de prachtige kerstsfeer in je mooie countryhome, waarvan je ons straks laat meegenieten.
Ik heb ook gisteren al een start gemaakt met de versieringen en van de week wordt hier de kerstboom opgetuigd.
Ook jouw postduifje wat ik hier zolang heb verzorgd is weer naar jou onderweg, hopelijk heeft het arme diertje niet al teveel last van de weersomstandigheden. Het is hier behoorlijk mistig en de wegen zijn spekglad.
Nou lieve meis tot snel.
Een warme wintergroet van Mea

rianne atelier Koekendiefie zei

Oh Cindy wat een heerlijk kerstgevoel krijg ik wanneer ik op je blog kijk. De rendieren de sneeuw de krans en natuurlijk die mooie engel.
Groetjes Rianne.

THE BLACK BARN zei

DIE VIND IK LIEF DIE RENDIEREN.
DEZE FOTO'S GEVEN EEN ECHT KERSTGEVOEL.
LIEVE GROET,
MIRANDA

Marianne zei

Oh dat roept nog eens een lekker kerstsfeertje op zeg! Echte rendieren. En had Rudolf een rode neus?

by kuzz zei

Heee lieve Cindy!
Tsja...wie zo lief is krijgt natuurlijk als eerste bezoek...en de rendieren mogen daar niet ontbreken! En wat heb je een mooie header! maar....ik vindt die foto van jou het allerallermooist..dacht ik nou toch heel even dat je ook in
"plopsfeer" kwam ;-) whoehahaha...
hele fijne week, liefs Erna

Ineke Original zei

Nu weet ik met wie je op stap bent geweest. Het was ook zo stil! Geweldige foto's. Klein maar fijn!
veel liefs,
Ineke

Bonjade zei

Wie is daar zo heerlijk aan het knuffelen met de kerstman.....?
Ja zo weet je zeker dat je heel veel cadeaus krijgt met kerst!
Slimmerd.....;)
Moet je nog steeds mailen...oh waar blijft de tijd.....time flies!
Dikke knuf.

Heidi zei

Hi Cindy! Yes...Santa is busy showing himself all over the world. :-) I am finally back in blogland and able to visit once again. I seem to find myself still so busy and my own blog entries are few but I hope to catch up soon. Christmas is such a busy time of year yet alone having to get a new house ready too. I hope you are enjoying the coming of Christmas. I find it even more exciting than the holiday itself. It is the child in me that loves the anticipations!

Hugs en groetjes ~
Heidi

Miranda zei

Woehoe... heb jij ze al gezien!!!! Yes, dan moet hij al in de ongeveing zij en kan de kerstman dit jaar ons landje bereiken, hihihi! Kus

Esther zei

Wat een leuke foto's en wat leuk dat je met de Kerstman op de foto staat. Super ;-)Groetjes Esther.

Pierelantijntjes zei

wat leuk die rendieren!! Leuke foto ook van jou.
Jij ook hele gezellige dagen toegewenst lieve Cindy.
Liefs Ester

Hannekie(Sisterly) zei

hoi cindy
kom via ellie op je blog en ik ben meteen verliefd zeg. wat een leuk gezellig blog heb je. ik ga je volgen hoor
gr hannie

bijzonder-oud zei

Hallo Cindy,
Via de blog van Elly kom ik bij jou terecht, wat een mooi blog heb je zeg, ik heb genoten!! Ik heb er even rustig de tijd voor genomen gisteravond en vanmorgen om lekker te lezen en te kijken bij je en ik ga je zeker volgen!

Hartelijke groet en een fijne dag,
Yolanda

Monique zei

Voor jullie ook het allerbeste in deze maand en natuurlijk een liefdevol 2011!

Céline zei

you have a wonderful blog.
Have a good night!

Related Posts with Thumbnails