zondag 5 oktober 2008

"The harvest Autumn Season..."


Nog na genietend van de mooie zondag na de finale tennis zijn we lekker het bos ingegaan voor het zoeken van de “schatten van het bos”.
Met een grote gevulde tas vol met eikels, kastanjes, takken, en mooie gekleurde bladeren kwamen we thuis aan en heb ik eerst de zolder opgeruimd…
Verschrikkelijk wat kan een mens een troep maken en verzamelen hahahah…zolder is gewoon een museum geworden.
Het heerlijke gevoel voor jezelf komt daarna pas als het ook lekker opruimt in je hoofd!
Heb m’n kratten met herfstspullen tevoorschijn gehaald en voor mij kan het feest beginnen.
Ik decoreer mijn huis met de seizoenen mee, heerlijk alles in de herfst.
Kijk maar even mee en hoop dat je ook net zo geniet als ik, laat de regen maar komen en ik zet de kachel een standje hoger…

Onderweg naar mijn werk zag ik bij een boer te Voorthuizen een kar vol met kalebassen en pompoenen staan. De tijd is hier echt stil blijven staan want met een bakje wisselgeld op de kar heb ik veel kleurig herfst fruit kunnen kopen! Jawel 7 kalebassen voor 1 euro, waar kom je dat nog tegen...
Eerst even mijn tuintafel in de voortuin aangekleed en de leuke rode harten bij tuincentra Jacco Drost gekocht, helaas sluit dit tuincentra binnenkort de deuren.


Dit hart hangt bij ons aan de voordeur om iedereen een kleurrijk herfst seizoen te wensen, vorig jaar gemaakt.
Made a heart last year to wish everybody: "a colourful Atumn Season"

Dit bord heb ik bij Atelier Bep gekocht vorig jaar heb er leuke denneappels en harten aangehangen. De denneappels gevonden in het Zwarte Woud van Duitsland tijdens vakantie te Titisee. Zo mooi daar, is ook de serie "Schwarz Walder Klinik" opgenomen.


Ook m'n vensterbank heeft een leuke paddestoel gekregen (van mijn man) met twee emaille emmertjes met denneappel kransen. Klik op de foto om het beter te kunnen zien.

At a beautiful Sunday after the final tennis we went to the forest, seeking for the “treasures of the woods”.
With a great bag filled with acorns, chestnuts, sticks of wood and nice coloured leaves we came home and first I cleaned up the mess on the attic…
How terrible I am to make such a mess en collect so much things hahahah…the attic became a museum!
But that gorgeous feeling comes when you finished cleaning because it also cleaned up in your head!
I appear my big boxes with autumn decorations and the party kan begin.
I decorate my house in the style of the seasons, lovely decorating in autumn season style.
Have a look and I hope you also enjoy like I do, let the rain come and I turn the heat a little bit higher..

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat heb je 't gezellig gemaakt!
:o)

Related Posts with Thumbnails