zondag 5 oktober 2008

"Goodbye and Hello Mum, Dad and aunty Ineke..."


Tussendoor heb ik mijn ouders en m'n tante Ineke van 80 jaar naar het vliegveld Eindhoven gebracht en opgehaald voor een heerlijke vakantie naar Portugal.
Vond dit toch heel speciaal want het is om precies te zijn 13 jaar geleden dat mijn ouders zo'n verre reis hebben gemaakt. Had ze destijds ook opgehaald van het vliegveld maar dan met een hele dikke zwangere buik waar mijn dochter heerlijk in zat.
Ben zo dankbaar en intens blij dat ze dit nog mogen meemaken samen met mijn tante gezien hun leeftijd!
Afgelopen maandag mocht ik ze na 2 weken weer veilig in de armen sluiten en ze hebben heerlijk genoten van de vakantie...

In between the last weeks I brought and picked up my parents and my ant Ineke who has the age of 80 years to the airport Eindhoven for a nice vacation in Portugal.
I found this happening so special for them because it is precisely 13 years ago that my parents went on a vacation with such far destiny.
I am so grateful and blisfully happy that they on their age gonna make this vacation with my lovely anty.
Last monday I may hold my parents savely in my arms after two weeks and they realy enjoyed their trip...

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails