zondag 5 oktober 2008

" Birds Picnic Area"



Het vogelhuisje “the Birds Picnic Area” wordt inmiddels druk bezocht!

In de achtertuin heb ik een ander vogelhuisje en dit is de "Bed and Breakfast".
Probeer afgelopen tijd de hoeveelheid bezoekers te fotograferen alleen hebben ze me steeds goed in de gaten. Tel soms wel meer dan 20 mussen!
Dit musje had het gelukkig niet zo goed in de gaten… Dankjewel lieve mus hoop dat je lekker hebt gegeten!


The birdhouse who called “The Birds Picnic Area” are busily visited!

In the backyard I have also a birdhouse and we called it " Bed and Breakfast".
I’ve tried the past time to fotograph the visitors only they always see me. Sometimes I count more then 20 sparrows!
This sparrow didn’t see me…
Thank you my dear sparrow hope you enjoy your dinner!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind je "vogel-tekstbordjes" echt gááf.
:o)

Cindy at her Country Home zei

@ Juul,

Ja leuk hé. Zal ik je eens wat grappigs vertellen.
Vroegen mensen die weleens langs ons huis wandelen (je gaat dit niet geloven) of ik echt een bed & breakfast had aan huis hahahaha...werd er zelfs voor aangebeld! Toen had ik nog dat ander bordje in de voortuin hangen.

Anoniem zei

:o)
ROTFLOL, goeie grap.
:o))))))))))))

Related Posts with Thumbnails