donderdag 21 augustus 2008

On a rainy Saturday afternoon…


Zaterdag 19 juli 2008.

Op deze druilerige, koude en natte zaterdag werd ik bijzonder verrast door onze keurslager Henri Harzevoort uit ons Winkelcentrum de Ellekoot.
Heerlijke kookmagazines in een mooie map en een lekker kookboek met fantastisch uitziende gerechten heb ik gekregen van hem. Ga eens een paar uitzoeken…
Het is altijd zo leuk en gezellig als je in deze keurslagerij binnenstapt, ontvang altijd een gezellig warm welkom van zijn team. En de produkten zijn altijd overheerlijk!
Dankjewel Henri, ben er ontzettend blij mee! Ik zag dat je een reactie bij mijn eerste berichtje had geplaats, je moet even weten dat we op dat liedje van John Denver met Country Roads onze eerste openingsdans hebben gedaan op onze bruiloft! Hoe kan jij dat nu weten…
Een paar winkels verder kan ik het niet laten om de kledingwinkel Duo Fashion binnen te stappen om te snuffelen of er nog wat leuks hangt en een gezellig praatje te maken met Louisette en collega’s.
Kan het nooit laten om enthousiast te vertellen over de laatste nieuwe maakseltjes wat ik heb gemaakt. (wellicht tot vervelens toe hahahah)
En jawel Louisette kwam ook met een heerlijke verrassing aan een lekker paar pantoffels waarbij ze zei dat ik deze nu wel nodig had om mijn voetjes warm te houden tijdens het handwerken…! Ze zitten heerlijk, dankjewel Louisette.
Ik ben zo blij met deze kado’s het weekend kon niet op en van een druiligere, koude en natte zaterdag werd deze omarmd door veel warmte van deze lieve mensen! En dat na al het verdriet van Rosso geweldig toch…

On this rainy Saturday afternoon I’ve received from our local butcher Henri Harzevoort very nice presents, cookingbooks how delicious! Also his team welcomes you very heartily.
Thank you Henri for your warm attention. I saw that you leave a reaction on my first message on my weblog. You must know that the song from John Denver – Country Roads was our first openings dance on our weddingparty? How did you know that…
A few shops further I stopped by a ladies clothing shop, I can’t passed this shop. Must get in, look for some nice garments. A nice chit chat with Louisette and ofcourse always telling in my enthusiasm about my craftwork.
So I get another present from Louisette, she told me that I can use this by the rainy weather that day to keep my feets warm and cosy when I doing my craftwork.
I am so happy with all those lovely presents, the Rainy Saturday afternoon was covered by the warmth of those loving people! And that after all my grieve of Rosso, Great isn’t it…
Related Posts with Thumbnails