donderdag 21 augustus 2008

“Down by the lake of Garda in Italy”



Zit nog even na te mijmeren over de heerlijke week die we hebben gehad in Italië aan het Gardameer. Zoals velen inmiddels al weten gaat er een hele grote hobbytas voor me mee.
Heb dit keer van alles wat meegenomen, allerlei stofjes om een quiltje te maken wordt dan ook ter plekke verzonnen, een breiwerk wat ook een quiltje gaat worden, borduurwerk met koffie en theepotjes en kopjes en als laatste borduurkaarten.
Als dit nog niet alles is, een lekker boek van Jennifer Chiaverini – De vriendschapsquilt!
Heb het boek “De Quiltclub” inmiddels al gelezen van haar en het is echt een aanrader, mooi verhaal.
Geef je een kijkje hoe ik er heerlijk heb gezeten op een zonnebedje met al m’n meegenomen werkjes om me heen, ZALIG!
Dit is voor mij vakantie…

I am daydreaming about the very delightful vacation we had at the Lake of Garda in Italy.
So as many of you know when we are travelling I am taking always my large craftbag with me.
This time I had in my craftbag some quiltfabrics to make probable a quilt, some knittingwork, embroidery with coffee and teapots en cups en at last embroiderycards.
Finally I had also a very nice book of Jennifer Chiaverini – original title: The Cross-Country Quilters!
Give you a look how I “lay” down at the lake un my sunbed with al my craftingworks around me, DELICIOUS!
This is vacation for me…
Related Posts with Thumbnails