donderdag 21 augustus 2008

From my heart to yours...





Ik ga even terug in de week van 1 juli j.l.

Het heeft niets te maken met mijn maakseltjes maar met bijzondere attentie van lieve mensen en dat wil ik niet zomaar voorbij laten gaan..
Dinsdag 1 juli heb ik (het spijt me, heb helemaal geen naam van haar) een hele lieve dame geholpen omdat zij op dat moment “zomaar” van haar fiets viel en helemaal niet lekker is geworden. In het bedrijf waar ik werkzaam voor ben hebben wij ook een aanbod van diverse cursussen. Zoals Bedrijfshulpverlening, omgaan met agressie/conflicthantering en overvalpreventie. Uiteraard heb ik zelf de cursus Bedrijfshulpverlening (BHV) gevolgd en dan ben je Bedrijfshulpverlener. Toen ik op deze bewuste ochtend de val van deze mevrouw zag gebeuren ben ik er direct op afgestapt en haar te hulp geschoten samen met wat omstanders, je gaat handelen met de kennis die je hebt gehad op zo’n cursus.
In het begin leek het wel goed te gaan dacht ze maar ik zag haar gezicht steeds witter worden en ze werd ook erg duizelig. Dit was dus geen goed teken, naar kantoor gebeld en verteld dat ik haar even naar de huisarts bracht. Na onderzoek bleek dat ze een veel te lage bloeddruk had. Gelukkig mocht ze naar huis maar ze moest wel laten weten hoe het de komende weken met haarzelf gaat. Afscheid van elkander genomen en haar alle beterschap toegewenst.
Ik dacht de week erna nog aan haar en was eigenlijk benieuwd hoe het met haar verging na haar valpartij.
Totdat donderdag 17 juli j.l., ik geroepen werd door mijn collega Mariska op kantoor dat er bezoek voor mij was.
En jawel daar stond de lieve dame met een prachtige bos bloemen en een te gekke kadobon om mij te bedanken omdat ik haar had geholpen.
Ze heeft het veel te gek voor me gemaakt en ik vond het zo lief dat ze me nog heeft opgezocht, echt helemaal geweldig! Echt uit het hart gegeven…
Ik hoop dat ze m’n weblog nog eens leest en wil haar hierbij nogmaals bedanken dat ik het graag voor haar heb gedaan!
Related Posts with Thumbnails