donderdag 21 augustus 2008

“Fields of Flowers and Hearts”




Heb de smaak te pakken…! Las op een aantal weblogs over de mandjesblok rage.
Ik heb me daardoor laten inspireren en heb voor mezelf een wat groter projekt ontworpen voor het traditioneel handquilten.
Ook deze quilt die bij ons op de eet “handwerk” tafel ligt heb ik met de hand gemaakt. Een maand heb ik erover gedaan, ben er zo trots op dat het me is gelukt.
Maar helemaal dat de quilt zo is geworden zoals ik het in mijn hoofd had.
Ik noem deze quilt “Fields of flowers and Hearts” vertaald is het “velden van bloemen en harten”. Pak maar een mandje om deze te vullen wat er in het veld te plukken valt!





I read on some weblogs about the basketblock mania.
It inspired me en I’ve designed for myself a larger project for handquilting.
Also this quilt is made by hand, it lays on our dinner “crafting” table, it took a month when I finished with it. And I am so proud about it, it becomes the quilt that I had in my head.
I called this quilt “Fields of flowers and Heart”, please feel free to take a basket to fill what you can pick in the fields!






Related Posts with Thumbnails