donderdag 21 augustus 2008

Hello, Honey I am Home...


Dag lieve allemaal,

Eindelijk, het heeft een tijdje geduurd voordat ik weer mijn weblog kan aanvullen.
Inmiddels veel leuke, lieve, mooie maar ook droevige gebeurtenissen mogen/moeten meemaken.

Maar dat ga je nu lezen...

Ik ga daarom ook soms terug in de tijd wat ik toch graag kwijt wil op mijn weblog om het te delen.
Net terug van vakantie, lekker met mooi en warm weer vertoefd aan het Gardameer te Italië.
Weer lekker thuis aangekomen heb ik eerst een tal van denk ik meer dan 400 foto's moeten ordenen van losse cd-roms, pfffff... Maar het is gelukt en dat gaan jullie straks wel zien.


Veel leesplezier Cindy X


Hello everybody,
Finally, it has taken a long time to fill my weblog with stories.
In the meantime I had many sweetest, dearest, beautiful, but also sad experiances.
You gonna read that now...
That's why I sometimes go back in time with stories what I want to tell on my weblog.
I've just arrived from my vacation, we had a great time at the Gardalake in Italy.
Back home, I must organized more than 400 foto's on cd-roms. Now it is organized and that is what you gonna see.
Wish you much readpleasure Cindy X
Related Posts with Thumbnails