maandag 7 februari 2011

“The season of Winter touches our home…”


Please feel yourself welcome at my Country Home…

Heel veel lieve pakjes heb ik met Kerst mogen ontvangen, waaronder deze van een hele attente en lieve vriendin Coby.
Zo nu en dan zal ik wat pakjes uitpakken op mijn blog, voor mij weer een heel leuk feestje!

Lots of nice Christmas presents I received in Decembre, also like this one from an attentive and very dear friend Coby.
So now and then I will unpack some packages on my blog, it will be again for me a very cute party!

Free style ski of gaan we voor de Apré ski, denk de laatste voor mij hihih…
Free style ski or Apré ski, think the last one for me hihihi…
 
Winterse “glühwein” sfeertje met prachtige “Friese doorloper schaatsen” wat ik van de lieve ouders van mijn ook zo lieve buren zomaar heb gekregen. Om het winterse sfeertje compleet te maken, kan er zo van genieten…

Winter "mulled wine" sphere with beautiful old Frisian ice skatings which I also get as a present from the parents of my dear neighbors. To complete the winter sphere in home, enjoy it so much...


Gezellige Apré ski bij de schouw dan maar… even uitrusten van m’n Free Style ski ahum!
Just a cosy Apré Ski at the fireplace... take a break from my skiing in Free Style ahum!

’s Avonds de stormlantaarn aan, heeft vriendin lieve Janny voor mij gevonden vanwege mijn favoriete kleur rood en ben er reuzeblij mee. Ze zei nog: “Cin, hij is te mooi van lelijkheid” en ik, ik vind ‘m zo stoer!

At night the storm lantern shine, Janny my dearest girlfriend has found it for me because my favorite color red and I'm very happy with it. She also said to me: "Cin, he's too beautiful of ugliness”, I found this storm lantern so cool!

Naar deze prachtige doeken kan ik altijd uren naar kijken…. Nee, niet zelfgemaakt maar inderdaad ook weer zo lief gekregen.
Alle lieve doeken met zoveel liefde, zorg en aandacht gemaakt door, v.l.n.r.:
Links, door lieve Erna van weblog Scotland and Stitching zal deze prachtige doek later beter uitlichten.
Midden, door een hele lieve Friese vriendin Sietske
Rechts, door een hele lieve vrouw en weblogvriendin Mea van weblog Mayflower zei ooit dat ze niet creatief was. Zoals je kan zien klopt daar absoluut niets van hoor…hé Mea! hihi.
Lekkere pretzels aan de schouw gehangen, meegenomen van een weekendje weg in December uit Erfurt – Duitsland.
Heb mijn schattige “gingy’s” in een mandje gezet.

To these wonderful fabrics I can watch at it for hours….
No, not made by me but indeed I get those towels as a present so sweet and lovely.
All those lovely towels handcraft with so much love, care and attention made by, from left to right:
Left, by dearest Erna from the weblog Scotland and Stitching highlight this beautiful monogram cloth in a later post.
Middle, by a lovely friend Sietske.
Right, by a dear weblog girlfriend Mea - weblog Mayflower. Once she said that she was not creative. As you can see there is absolutely nothing true about that…right Mea! hihi.
Delicious pretzels I hung on the chimney, those I buy in a bakery in Erfurt - Germany where we were for a weekend in December.
Put my cutest "gingy's" in a basket.


Bijna lente…                Almost spring…

 
De muizen in dikke truien aangekleed en schaatjes om de nekjes gehangen, willen even een kopje winterthee drinken met een lekker stukje “cake at home”.

The mice aredressed in thick sweaters and little ice skatings hung around there neck, they like a cup of winter tea with a nice slice of "cake at home".
 
Op naar de hartritme van Valentijn…!          On our way for the heartbeat of Valentine…!

♥♥ Cindy ♥♥

19 opmerkingen:

flowersandhome zei

Hé??? En over de MOOSE die daar zo mooi boven de schouw hangt zeg je helemaal niets... ben superfan van elanden, geen idee hoe dat ooit gekomen is maar het is zo...
Al de rest ook prachtig hoor ;-))
Jij zit duidelijk nog helemaal in de wintersfeer terwijl de meesten van ons er eigenlijk al genoeg van hebben en niet kunnen wachten tot 't lente is maar je hebt gelijk hoor, het is nog winter.
Groetjes,
Marian

It's me zei

Wat een mooie kadootjes heb je gehad !! heerlijke gezellige post !!...hele fijne week meis......gaat het weer een beetje met je ??? liefs Ria....xxx..

Home and Lifestyle zei

Wat ben je lekker verwend...altijd leuk om cadeautjes te krijgen!

Lieve groet, Ingrid

Jeanet zei

Ik kan niet wachten tot het weer lente wordt...maar zie ik al die winterse taferelen bij jou dan wordt je daar heeeeeeerlijk warm van ....wat ziet het er geweldigggg bij je uit Cindy....alles zo perfect op elkaar afgestemt !!
Lieve groetjes Jeanet

Gudrun zei

Wonderful gifts and photos !!
Thanks for visiting my blog,it made me so happy reading your kind words!!
Hugs from Gudrun in Sweden/Hönö

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een mooie en lieve cadeautjes heb je gehad en wat geniet jij er weer van, je hebt dan ook, ondanks de winter, een heel warm en welkom huis.

Groetjes
Ines

by kuzz zei

Het is weer knus in cindy's country home! Ik vind ook dat rendier zo leuk boven je schouw!
Geniet ervan!
liefs Erna

Pierelantijntjes zei

Wat een supergezellig en mooi hoekje zo bij de schouw Cindy. Wat een prachtige kado's heb je gehad. Die doeken zijn inderdaad zeer mooi. Prachtig hangen ze zo bij elkaar. En dan al die rode spullen....die stormlantaarn...echt zo leuk!
En dan die muizen...echt geweldig.
Het is echt zoooo gezellig bij je. Een hele fijne week verder.
liefs Ester

Alle mooie dingen zei

het ziet er erg gezellig uit bij je... maar ik ben toch al weer een beetje in de lente mood ben ik bang...ik heb de winter wel gehad... laat de lente nu maar komen.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Claudia Leertouwer zei

Het ziet er super gezellig uit. Die doekjes staan ook nog op mijn verlanglijstje!

theeleuten zei

En zo gaan we van seizoen naar seizoen...heerlijk om bij jou rond te snuffelen.......zo knus, zo gezellig......he mijn dag is weer goed!!

Gezellige week, groetjes Evelien

Simone zei

Ziet er heel gezellig en warm uit jouw winterhuis! Maar ik geniet vandaag volop van een LENTEdagje!

Mayflower zei

Ondanks dat ik het wel een beetje gehad heb met de winter, is het hier bij jou heerlijk vertoeven lieve Cindy, wat een heerlijke winterse sfeer heb je gemaakt in je prachtige huis. En wat ben je heerlijk verwend, ik zie dat je nog meer prachtige doeken heb gekregen en wat hangen ze daar mooi aan de bessentak.
En wat een lief muizenstelleltje heb je gemaakt, heerlijk in een warme trui en de schaatjes om....prachtig.
Ik wens je een fijne week.
Liefs van Mea

Bonjade zei

Wat ben je heerlijk heerlijk verwend!!! Het is je zo gegund liefie, wat zul je hier heerlijk van genieten!
Blogging makes friends for life
En ik ben trouw je dinnetje hoor ;0)
Liefs

Enne gaat het iets beter weer met jullie allen thuis?
Denk aan je hoor!

Miss Marple zei

Meid, met jouw fotos krijgt men alweer zin om zich met kerstdekoratie bezig te houden!!! ;-)
Hele lieve groetjes - Irma

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat ziet het er weer gezellig uit op je blog. Alles weer zo goed doordacht echt super mooi.
Groetjes Rianne.

bikim zei

just gorgeous decor and photos!
Rosa

Ingrid. zei

Wat weer mooi hier allemaal !
Ik had jou blog ook opgegeven als site "waar ik graag kijk " aan het Dagblad van het Noorden maar dat is niet geplaatst , nou ja , je weet vast wel dat ik hier graag kom ;-)
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

jolanda zei

Wat een heerlijke winterse gezelligheid straalt hiervan af.
Het één nog mooier dan het andere, maar volgens mij is mijn favoriet toch wel de gingerbread mannetjes in het mandje... ik ben zó gek op die kereltjes hihihi.
fijne dag, liefs jolanda

Related Posts with Thumbnails