woensdag 4 september 2013

“My Home, my cat, my garden…”


Wow, en dan kijk ik op de kalender en we zitten alweer in September!
Na twee heerlijke zomermaanden, fijne vakantie, weer lekker thuis en de draad oppakken.
Afgelopen twee maanden in de voorbereiding geweest met letterlijk de draad oppakken en het uitwerken van ideetjes. 
Heb namelijk ook wat te vieren, wat dat ga ik je binnenkort vertellen.

Wow, and then I look at the calendar and we are already in the month of September!
After two very fine summer months, and a happy summer holiday, coming back home and pick up my thread of every day life.
Well I have been also literally pick up the thread the past two months and work out some ideas. 
I have something to celebrate, something that I'm going to tell you soon.


Hello September, begint met een heerlijk nazomer temperatuurtje van 20 tot 25 graden.

Ja, zo was ik ook bezig geweest met dit heerlijke 2 weken quiltje waar ik begin Juni mee was gestart.

Hello September, begins with a very fine feeling after summer temperature from 20 to 25 degrees.
Yes, I was also working with this wonderful “2 weeks quilt” which I had started in early June.


Noem dit 2 weken quiltje (zolang heb ik erover gedaan hahaha) “My Home”, komt door de serie stofjes van Lynette Anderson. Wellicht als je een lekker lang weekend hebt kun je deze dan ook maken, patroon te bestellen bij Atelier Bep voor de liefhebbers.


Named this 2 weeks quilt (for that long I was working on it hahaha) "My Home", comes from the series of fabrics of Lynette Anderson. Perhaps if you have a nice long weekend, you can make this quilt. 
For those who likes the quilt pattern you can order this at the Atelier of Bep.


♥♥♥♥


Het zijn mooie herfst en winter tinten vond ik en ga dit quiltje lekker gebruiken voor de komende seizoenen.


The fabrics have beautiful shades of autumn and winter and I want to use this quilt for the coming seasons.


En dit is zo fijn thuiskomen na de vakantiereis, weer lekker in je eigen stoel.
And this is so nice homecoming after the holiday trip, to sit again at your own chair.


 Zoals ik al eerder verteld hebt, heb ik wat te vieren…. en zo nu en dan laat ik wat in deze mooie nazomer September maand uit deze collage zien waar ik aan heb gewerkt. Pssstttt, ook een give away….

As I've told you before, I have something to celebrate .... and so now and then I show you  some from this collage which I’ve been working on the past two months in this beautiful after summer month of September. Pssstttt, also a giveaway ....


Heb de maan op een mooie warme avond gefotografeerd, vond de maan zo mooi en helder schijnen.


I photographed the moon on a beautiful warm evening, found the moon so beautiful and brightly.


Gaf me ’s avonds voldoende licht met deze kaarsen terwijl ik aan het haken was, heerlijk genieten is dit!

The moon gave me in the evening enough light with these candles while I was crocheting, I enjoy those moments!

Geniet van de komende september avonden en heerlijk nazomeren…. in de voorbereiding voor het mooie herfst seizoen wat komt!

Enjoy the coming September and the lovely late summer evenings.... in preparation for the beautiful Autumn season which comes!

♥♥♥♥  Enjoy September, with love Cindy ♥♥♥♥

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Cindy wat gezellig en knus en wat een supermooie quilt prachtig knuf uit Fryslan van Sietske

GRANNY'S HOUSE zei

Met of zonder maan, genieten doe jij toch altijd ;-)

Wat heb je weer een lief quiltje gemaakt, een echt Cindy quiltje.

Groetjes
Ines

Simone zei

Wat heerlijk om weer eens een berichtje van je te lezen!!! Ik zei net gisteren tegen Coby dat ik het zo jammer vond, dat je bijna niet meer blogt (sorry, we moesten even roddelen ;)) )
Superschattig quiltje heb je weer gemaakt! En ik ben benieuwd naar je goede nieuws....
Wel een beetje jammer dat je bent overgelopen naar de concurrent, hahaha (zie vorige blogje).

Corina zei

prachtig quiltje!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Zoals altijd is het weer genieten bij jou. Wat een schattig quiltje van die Lynette Anderson stofjes!

Groetjes, Cisca

Marjon zei

Bij sommige blogs in de herfstsfeer al in volle gang en eigenlijk had ik zoiets...nee, nog even niet.
Jouw blog straalt echter zoveel warmte uit. De prachtige kleuren van je nieuwe quilt...enig...en daar kun je zeker de komende tijd mee vooruit...dus begint het bij mij nu ook te kriebelen...lieve groet Marjon

Quiltpassion.blogspot.com zei

Zoals altijd is het weer genieten bij jou. Wat een schattig quiltje met die Lynette Anderson stofjes!

Groetjes, Cisca

Irena zei

Lieve Cindy,leuk zo vakantie,heb ik nu,en geniet volop,na verdrietige periode kom ook een beetje zon op,en vreemd dat ik bang ben om te genieten? prachtige post en mooi werkje,en ja de maan prachtig,veel liefs Irena

quiltsathome zei

Hoi Cindy,
wat heb je nu weer voor iets moois gemaakt ! En het quiltje staat ook zo enig op je tafel !
Altijd als ik bij jou kijk vind ik je zelfgemaakte dingen zo mooi staan bij je interieur. Genieten, hoor !
Je maakt me heel nieuwsgierig naar wat je nog meer gemaakt hebt of gaat maken.

Kom Achterom zei

Ha Cindy,
Leuk leuk je bent er weer! en wat een prachtige kleuren dat diepe rood is zoo mooi! Het is echt nog even nagenieten hé! Heerlijk savonds nog lekker buiten! Vandaag vond ik het dan wel weer wat te gek maar ach hoe dan ook de pompoenen liggen bij mij nou gewoon te zonnebaden! hahahah
Ik ben benieuwd naar je nieuwtje hoor!
Fijne dag
Yolanda

Bonjade zei

Hoi lieve Cin....letterlijk inderdaad de draad weer opgepakt.
Wat ben je al weer heerlijk creatief bezig. Genieten zo in het avondlicht en bij kaarslicht.
Heb je een fijne vakantie gehad?

Gezellig dat het herfst wordt hè?
Ben je weer gezellig veel in blogland ;)

Liefs

Miss Marple zei

Hach meid, je bent er weer eens! Wat gezellig toch steeds weer wat van je te lezen!
En net vanavond zit ik met mijn laptopje op de schoot in onze buiten woonkamer met kaarsen aan, geniet van het tschirpen en kletteren van de vijver op de achtergrond. Veel beter als een avondje achter de buis!
Lieve groetjes - Irma

Unknown zei

Ooohhhh Cindy, wat heb je dit weer mooi gemaakt!! Elke keer opnieuw geniet ik van jou prachtige creaties....

Lieve groet van Susan.

Wilma Kuin zei

hahaha,... vandaar dat ik niet veel heb gelezen bij je!!
Fijn om weer wat van je te horen meis, dat je een fijne zoemr hebt gehad en dat je mij nu wel erg nieuwsgierig maakt,...
VERTEL!!
Eigen patronenlijn, winkeltje, webwinkel?? Vertel!!

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Cin..♥
Leuk dat er weer iets nieuws♥ van je horen is, want ik mis♥ je wel hoor in blogland,jaren terug keek ik wel elk weekend op je blog♥ terwijl ik er zelf geen had..;))
Ooooh prachtig♥ ik kijk mijn ogen uit hier wat je weer allemaal voor mooie♥ quiltjes♥ hebt gemaakt ..;))
Ik weet je hebt ook gouden♥ handen♥ wat Quilt♥ betreft, ik heb er zelf nog nooit een gemaakt..;)
Las ook dat je onlangs bij lieve♥ Sonja♥ op visite was, geweldig dat jullie♥ elkaar♥ ontmoet hebben ook zij♥ is een van mijn favoriet♥ blogcontact♥ .;))
Ik hoop dat wij elkaar♥ ook eens gaan ontmoeten wie weet ..;))
Geniet van je Quiltje en echt doe kleuren donker rood zijn Prachtig♥ ze sieren ook door mijn huisje♥ met het roze..lieve♥ zucht..;)
Nog een fijne creatieve♥ Zondag♥ Lieve♥ groetjes Gaby..X♥X

Ineke Original zei

Ha Cindy,
Wat ben je weer lekker bezig. Ziet er leuk uit!

Joan Ottevanger zei

Geniet ten volle van al dat moois wat je weer gemaakt heb.
Zelf ga ik niet z hard maar dat heeft zijn reden.Ga ik niet verder over uirwijden hier staat op mijn blog.

Cristina zei

Lovely mini quilt! I like very much the Lynette fabrics ^^
Hugs!

Unknown zei

Heeeeeeey lieverd, even tijd om je prachtige post te lezen :)
Wat is je quiltje een beauty, in het echt nog véél mooier dan op de foto,net als je prachtige beursje wat ik van je kreeg, geniet er elke dag van hoor!
Net hoorde ik een bekend liedje op de radio (je weet wel) met een heel brede glimlach als gevolg ;)
Dikke knuffel, Sonja

Petra zei

Cindy.... wat heb ik zitten genieten van je afgelopen blogjes, je dochter die geslaagd is en wat is ze mooi in die prachtige jurk! En allemaal inspirerende dingen en stofjes! Ik neus nog even verder hoor... heerlijk!

Groetjes van Petra

Anoniem zei

Love, love your red work!!!

Related Posts with Thumbnails