vrijdag 5 september 2008

“A loving and Surprising Birthday Party to never forget”


's Ochtends 1e kadootje van mijn dochter Jodie, alleen al wat ze schrijft de lieverd.
My first present of my daughter Jodie in the morning.

Héhé daar ben ik dan, nogal een druk weekje gehad…!
Ik kan jullie vertellen dat ik nog steeds aan het nagenieten ben van een prachtige surprise dag.
Het was overweldigend, bijzonder, gezellig, lief en speciaal wat ik ontvangen heb van allemaal lieve mensen en kado’s, echt veel te gek!
De eerste mistery kaart was gestuurd door mijn lieve sissie Claudia en de andere twee kaarten van te gekke lieve nichten Monique en Trees.

Om 10:30uur stonden 2 hele lieve vriendinnen Ellen en Jolanda samen met mijn sissie Claudia aan de deur om me op te halen, brachten mij naar een prachtige kapper/beautysalon Markanti om de dag te beginnen met een heerlijke rugmassage door Caroline, zo relaxed!
www.markanti-hair.nl

Nadat ze geduldig op me zaten te wachten met een heerlijke Italiaanse cappucino bij Valentino zijn we doorgereden naar de Espeterhoeve te Barneveld.
Waar een gezellige gedekte tafel vol met lekkers op ons stond te wachten voor een heerlijk High Tea! Hield m’n ogen niet meer droog van emotie, zo speciaal van Clau, Ellen en Jolan.
Kijk maar eens hoe verwend ik was met al dat lekkers, jammie!




Heb m’n ogen uitgekeken in deze leuke hoeve, allemaal lekkere producten om te eten maar ook voor je lichaam en hele leuke woonaccessoires verkopen ze daar.
Houden alles bij wat je genuttigd hebt bij de High Tea, heb de lekkere zomerthee en de vijf vruchtenjam gekocht als herinnering van al dat lekkers.
Om 17:30uur kwamen we na al deze heerlijkheden heel voldaan thuis.
Waarop ik mijn ogen uitkeek in onze tuin, Henri mijn man en mijn dochter Jodie hadden de hele tuin en voordeur prachtig versierd met leuke slingers ook met een klein beetje hulp van onze gekke vriendinnetje Juliëtte (lees je later).


Om 18:00uur werd de volgende surprise gebracht door Piet Tamminga van de heerlijke ijs en chocola winkel, Henri had een grote prachtige slagroomtaart bij hem besteld.


Hierna kreeg ik 2 pakjes in mijn handen van Henri en Jodie, een hele mooie zilveren ring met parel en bijpassend armband allebei afgezet met zirkonia’s.
Na weer een paar tranen gelaten te hebben zei Henri zou je jezelf niet eens wat opfrissen???
Na deze vraagtekens dacht ik wat komt er dan…
En jawel, Henri had veel lieve mensen uitgenodigd om samen met mij de avond te vieren. Echt surprise want ik wist helemaal van niets. Hapjes en drankjes hebben Jodie en Henri gemaakt. Het was zo speciaal en heb de hele dag met tranen van geluk en emotie mogen beleven!
Het feest duurde tot in de late uurtjes en moet je vertellen dat ik geweldig mijn 40e jaar ben ingegaan, vanaf nu tel ik terug … hahahha.
Temidden van een bloemenzee (zie foto's part two) wil ik iedereen vanuit mijn hart ontzettend bedanken voor de warmte die ik heb mogen ontvangen van allen ook van diegene die mijn log hebben gelezen voor de leuke attente reacties en felicitaties! Veel warmte van mij terug met liefs Cin XXX
Kijk maar even mee naar de foto’s…


Hello, here I’m finally back again..
I can tell you that I’m still enjoy from a very lovely surprise Birthday!
It was very overwelming, special, cosy and loving what I’ve received from all the lovely people and presents, too crazy!
The first mistery card was send from my sister Claudia, the two other cards was send from my silly loving nieces Trees en Monique.
At 10:30 in the morning I’ll picked up by two loving friends Ellen en Jolanda with my sister Claudia.
I started the day with a very nice massage at my back in a very trendy hair and beautysalon Markanti, so relaxing!
While they were waiting for me with a nice cup of cappuccino at Valentino’s we drove to the Espeterfarmhouse in Barneveld.
We took place on a gorgeous table with so much delicious food for an High Tea, Great!
I’ve got teares in my eyes from all the emotions, this was so special of Claudia, Ellen en Jolanda. I am very spoiled during the High Tea, see pictures.
In this “farmhouse” you can also buy delicious products like marmalade and the tea that you’ve drunk during the High Tea. But also body products and accessories for the living.
At 17:30 in the midday we came satisfied home and another surprise was waiting for me.
My husband Henri and my daughter Jodie decorate our garden and frontdoor with a lot of colorfull festoon together with our “jolly” friend Juliëtte. (you read later my message about her)
Till 18:00uur the next surprise, a big whipped cream birthday cake made by Piet Tamminga who sell chocolates and icecreams in our village. Also Henri had arranged this.
From my daughter I reveived two presents, from her a beautiful silver ring with an pearl on it and from Henri a bracelet with a lot of zirkonia’s.
After a lot of tears in my eyes again of happily emotion, Henri asked me if I want to get freshing up myself??? After this question marks I thought what was coming up…
And yes, Henri invited a lot off loving people who want to celebrate the evening with me.
It was a special Birthday party for me and the whole day long I had tears off happiness and emotion, so special!
The party was ended in the late hours of the evening en I must tell you that I’ve went into a great 40th years and I am now counting backwards…hahahah.
In the middle of a “see” from flowers (see pics part two)I want to thank everyone from my heart for the warmth feeling that I received and from all the readers of my log for the nicest attention!
Much love with a warmth feeling from me Cin xxx
Come and take a look with me at the pictures…

1 opmerking:

Anoniem zei

Haay Cindy:)
wat een mooi verhaal zeg wat een supergezinnetje is dat van jou en je dochteer wat een supermeid :D
i(L) her
maar wat een leuke site zeg ik kan mijn ogen niet geloven van al die leuke dingetjes die ik daar op zie (HAHAHAHAHA) nou en wat leuk dat de tirza ofzo hoe die dan ook mag hete die slak er ook op staat.
nou heel veel suc3 nee suc 6 met het maken van al die leuke dingetjes en een fijve avond nog wanneer je dit dan ook mag lezen.

Een hele dikke zoen van : Saskia(L)(L)(L)(L)(L)(K)(K)(K)(K)(K)

Related Posts with Thumbnails