donderdag 1 november 2012

A glimps of Autumn…

Dag lieve allemaal, even een glimp van de kleurrijke herfst!

Hello everyone, just a glimpse of the colorful season autumn!

Zo aan de weersberichten te zien wordt het een echt herfst weekend.
Heb inmiddels ons huis in heerlijke herfstsferen gehuld…, dat ga je aankomend weekend van me zien.

Ben helemaal klaar voor dit herfstseizoen…

As I see on the weather reports for this weekend it will be a real autumn weekend.
In lovely Autumn spheres I have been decorating our home… but for that you gonna see it this weekend of me.

I'm ready for this Autumn season...


Voor nu wens ik je hele gezellige, fijne en lange herfstavonden toe!

For now I wish you very cosy, fine and long autumn evenings!

Lieve en een hele warme herfstgroet van mij,

Sweet and a very warm autumn greeting from me to you,

♥ Cindy ♥

14 opmerkingen:

quiltsathome zei

He Cindy,

Wat heerlijk dat je weer een blogbericht hebt gemaakt.
Ik vind het nl. steeds hartstikke leuk om te zien wat je maakt. Je mooie sfeerfoto's geven de herfst kleurrijk weer.
Hartelijke groet, Patricia

Pierelantijntjes zei

Hoi Cindy
Wat een schatttig herfstpoppetje heb je gemaakt!
Ben ook dol op de herfst, zo mooi al die kleuren.
fijn weekend, liefs Ester

Krek wak wou zei

Wat een gezellige herfstsfeer bij je, Cindy! Ik hou zo van de herfstkleuren.....lekker kleurrijk!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Marja Rijnsburger zei

Ik vind het heerlijk om weer een post van je te zien/lezen.
Ben benieuwd naar je herfsthuis.
Fijn herfstweekend.
Marja

Margreet zei

Wat een schattig herfstpopje. Mooie foto's ! Geniet van de herfst !

Anoniem zei

Dag Cindy, fijn om weer een berichtje van je te mogen lezen. Je hebt weer sfeervolle foto's geplaatst. Ik wacht rustig af tot de volgende foto's volgen ;o)

Lieve grote van Monique

Nicole zei

Wat een schattig herfstkaboutertje!
Leuk he, al die mooie warme tinten in huis!

Kom Achterom zei

Ha Cindy,
wat fijn dat je er weer bent! Wat is het heerlijk hé de herfst met al zijn kleuren en gezelligheid.
Ik ben benieuwd wat je ons dit weekend laat zien.
Fijne dag
Yolanda

Quilting Moesje zei

Dank je wel :o)
Voel de warmte en gezelligheid ...
mooi hoor ook !
Groetjes,
Simone

Anoniem zei

Hallo wat een ontzettend gezellig blog leuk om te lezen mooi om te zien ben erg benieuwd naar de volgende berichtjes.

Joke.

Celine zei

Oh Cindy, wat het je een mooi herfst poppetje gemaakt. Heel sfeervol. Lieve groet Celine

little sweet things zei

Wat een gezellige herftskleurtjes!
Het ziet er allemaal heel mooi uit zo bij elkaar.
Fijn weekend!
Groetjes, Sas

Unknown zei

Wat een prachtige post,ik verheug me al helemaal op het vervolg want ik mis je in blogland :)
Liefs,Sonja

Helga zei

CAHai Cindy,

Wat fijn om weer wat van je te horen, ik vind je blogberichten altijd zo gezellig en geniet van je foto's.

Fijn weekend.

Gr.Helga

Related Posts with Thumbnails