zondag 24 april 2011

“Happy Easter Greetings from the Cackle Club…”

Een hele lieve Paas groet allemaal van mij en van m’n rozenkipje op deze prachtige met zon overgoten 1e Paasdag!

A lovely Easter greeting to all of you from me and from my little roses chicken on this beautiful sun drenched First Easter day!

Vanochtend druk bezig geweest in de winkelkast om m’n harten serviesje uit te stallen voor een heerlijk Paasontbijt.
This morning I was busy in the store cupboard to cover the table with my hearts dinnerware for a delicious Easter breakfast.

 
Lekkere gebakken broodjes met jam, gekookte eitjes staan al klaar met een heerlijk kopje Lente thee…mmmmmm. En op het jampotje is er een heel lief gedichtje geplakt handgeschreven door mijn lieve vriendin Sietske, lees maar….

Tasty baked bread with jam, boiled eggs with a delicious cup of “Spring” tea…mmmmmm. And on the jar stuck a very sweet poem written by hand from my dearest friend Sietske, just read it…

“Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things!”
 
De Paasochtend lekker relaxed starten…. HUH??.... Wat zie ik door m’n hele huis heen, alleen maar veren. Nu vrees ik het ergste, kennen jullie ze nog?
Hoor ineens een hoop gekakel achter me, wat een kippehok hier!

Easter morning started very nice and relaxed…HUH??... What do I see through my whole house, a bunch of feathers. Now I fear the worst, do you remember them?
Suddenly I hear a lot of chatter behind me, my home looks like a chicken coop right now!
 
CACKLE CACKLE CACKLE….

Aaargghhh, oooohh nee hé… ga even een handdoekje zoeken om dit kippenkontje af te schermen, wat een vreselijk onfatsoenlijk gedrag. Excuus voor de kijkers thuis…
Wát.., ze keren me al hun kippenkontjes naar me toe! Zo trof ik ze vanochtend aan… moet even enkele dames tot de orde roepen, momentje ben zo terug….

Aaarrgghhhh, omg no…, gonna go look for a towel to cover this chicken bum, what a terrible indecent behaviour. I am so sorry for the viewers home right now….
What.., they turn all their chicken bum to me! So I found them this morning…, must speak very strictly now to some ladies here, please wait I will be right back.


Zo héhé hier Juf Tok, eindelijk mogen we weer eruit! Die vreselijke rozenkip hield ons steeds in de gaten maar het is ons gelukt om uit ons hok te wurmen. “Wurmen”, mmmmm we hebben reuze zin in een lekker hapje. De zaadjes komen onze snaveltjes uit kakel ik steeds Miss Buffy de wormen verslindster.

Die Cindy dacht ons even af te schermen met haar doekje, mooi niet hahaha… De kippenkont kan ze krijgen ons zolang in ons kippenhok houden terwijl het prachtig weer is buiten.
Je hebt weer fantastisch werk verricht Juf Scharrel om al je veren van je af te schudden nu Cindy nog hihihi…. ze is echt niet blij met ons, geweldig hé!

So finally, here is Miss Tok speaking, finally we can come out from our chicken coop!
That awful roses chicken kept us still in our chicken coop, but we managed to wriggle us out.
“Wriggle worms”, mmmmm…we want to eat a giant tasty snack. I Miss Buffy the worm slayer cackle lately a lot that we throw up from the seeds we’re eating.

Cindy thought that she can cover us with a towel, don’t think so hahaha…
You know what she can get, yes our beautiful chicken bum that is for to keep us so long in our chicken coop while the weather is so beautiful outside.
You did a great job again Miss Scratch to shake all you feathers in here home, now shake Cindy hihihi…. she’s really not happy with us, great!


Ja hier is Juf Kakel, kom op dames dit jaar heeft Cindy ons wel een hele leuke man bezorgd kijk even… strijk je veren prachtig! Hij is wel voor mij hoor… wat een prachtige haan, dat worden veel eitjes dit jaar. Wat een heerlijke “leg” hihi...

Yes this is Miss Cackle speaking, come on ladies this year Cindy has bring us a very nice guy… shape you beautiful feathers! He is for me though… what a beautiful Mr. Rooster, will be a lot of eggs this year. What a wonderful “nest” will it be hihi…
 
Ohohohoh nee hé…, sorry zelfs na twee jaar kan ik ze nog steeds niet in bedwang houden.
Heb ik ze ook nog dit jaar zelfs prachtige mannen bezorgd!

Ohohohoh no…, sorry even after two years I still can not control those ladies.
I even bring them this year very great Mr. Roosters!
 
Wat zie ik…, hele schalen vol met grote eieren, ok ze hebben hun best gedaan ik vergeef hun onfatsoenlijke gedrag hihi…

What do I see…, all bowls filled with large eggs, ok they have done their best I forgive them indecent behaviour hihi..

Ontzettende lieve kakelende Paas groetjes van mij Cindy en de dames van de Cackle Club, geniet lekker van je Paasweekend!

Very sweet Easter greetings from me Cindy and the ladies of the Cackle Club, enjoy so much of your Easter weekend!

♥♥♥

27 opmerkingen:

Joan Ottevanger zei

Jij Ook prettige dagen en je verhaal is kostelijk:-))))

Eli zei

Happy Easter to you and to your amazing ladies!!!!
Have a wonderful day, gals!!
Greetings from Italy.
Eli

Unknown zei

Dit is nog eens een gezellige paassfeer
Heerlijk al die kippen en eieren
Fijne dagen
Groetjes Gea

Tania zei

Happy Easter Sunday
That such a magical and charming corners

carine zei

Wat een gezellige Paas feer ! is je huisje. Proficiat!! Vrolijk Pasen gewenst! Carine uit Brugge

It's me zei

Wat leuk allemaal......geniet van een heerlijk weekend....liefs Ria....xxx...

Marijke zei

Jij ook hele fijne gezellige paasdagen het ziet er weer fantastisch uit!
(zie een heleboel leuke spulletjes die hier ook in de kast staan, LOL)
groetjes Marijke

Lyckligs-Cozy-Cottage zei

Happy Easter to you! Your home is so full of wonderful decorations, everytime a pleasure to visit your blog!

Kom Achterom zei

Zeg Cindy volgens mij zijn je dames in de rui!! hihi echt kale kippekonten! woehaha
Fijne paasdagen ze zijn geweldig!
Yolanda

Tante Trijns zei

Toevallig ben ik op jouw blog terecht gekomen...en heb mijn ogen uitgekeken! WAT LEUK!!! Ik heb me als volger aangemeld, want ik kom gráág weer bij je kijken! Héél leuk!
Groetjes, Tante Trijns

Home and Lifestyle zei

Ik zit hier helemaal te genieten van je post!

Ik wens je een heel fijn paasweekend toe! Lieve groet, Ingrid

Madalena zei

Que o seu coração

esteja em páscoa...

Páscoa consciência,

páscoa vida,

páscoa família

e consigo mesmo...

Demétrio Sena

Beijos

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Oh wat heerlijk...al doe gezelige leuke hebbe-dingetjes in je huis!!
Geniet ervan!!

Groetjes Hilde

Anoniem zei

Wat een prachtige,gezellige en vrolijke paas post,ik wens je hele fijne paasdagen,lieve groetjes Joke.

Unknown zei

Geweldig verhaal!!! En wat ziet je winkelkast er ontzettend gezellig uit!!! :-)

Groetjes, Debbie

www.handwerkenzo.blogspot.com

fialka012 zei

❤ ✿ ❤

Susan zei

Wat een leuke post...echt genieten...alle kippen zo eigenwijs...maar gelukkig is alles goed gekomen...
Fijne paasdagen!!

Lieve groet van Susan.

paula zei

je kippen blijven prachtig ,leuk verhaal en je kast ziet er ook al zo gezellig uit
groetjes Paula

GRANNY'S HOUSE zei

Jij ook nog een hele fijne zonnige en vrolijke paasw en wat heb je weer een leuke blogje geschreven, gelardeerd met prachtige foto's.

Groetjes
Ines

Petra zei

Wat een heerlijke, gezellige paaspost!

Groetjes van Petra

vrouw Hommel zei

Wat een gezelligheid weer bij jullie. Moeders is hier vandaag geweest en als het goed is gaat ze morgen even naar het handwerkwinkeltje in Bussum , om alvast te kijken voor mij, ben heel benieuwd.
groetjes Karin

Rose M. Rodriguez zei

From:
To:
Spanish to Dutch translation
Hoi Cindy, Bedankt voor deze post en je hebt je vertaler kan je mooie blog te lezen! Ik hou van jouw stijl, toon ons elk detail is mooi! Ik ben al verliefd op je kippen of kippen! en is een inspirerende blog! Dus als u uw gadget fan ik erbij kom, gefeliciteerd je hebt een mooi huis! Groeten, Rose Marie

Splashes of Pink and Mint zei

Woehahahaha.... wat hebben de dames een heerlijke kippekontjes! Ik wou dat de mijne er nog zo uitzag! Mijn dames waren zeer gevleid door de lieve woorden van jouw kakelclubje. Maar ja, nu hebben ze jouw stoere heren gezien en nu beginnen ze hier te klagen... geen man te bekennen... Dus volgens jaar maar een haantje borduren??? Zijn de dames ook weer blij!
Lieve Cin, ik vond het heerlijk om zo bij jou tijdens de paas binnen te mogen gluren! Lovely as ever!
Dikke tuut Elly
P.s Was Henri nog op z'n paa(r)sbest????

fleur zei

Ik hou van kippen....dus vind ik jouw kippenverzameling HELEMAAL LEUK!
groetjes Fleur

Muggensteekjes zei

Hoi lieverd,
heerlijk genoten van je Paaspost, wat ziet het toch allemaal weer supergezellig uit bij je. Je dames van de 'kakelclub' zien er ook weer op hun paasbest uit hihi.
Wat hebben we genoten aan zee met Pasen, hebben zelfs op het strand gezeten. Nu staat de meivakantie voor de deur en zijn wij weer even richting ons plekje aan zee. Tot gauw weer, liefs Ingridxxx.

Unknown zei

Bellissime le gallinelle....
bravissima...trovo che la tua ghirlanda sia festosissima per la cucina,un idea molto carina.
http://magiedielfo.blogspot.com/

jose zei

Wat een leuk blog heb je. En wat een creabea ben je.

een groetje van Jose

Related Posts with Thumbnails