zondag 15 augustus 2010

"Where is she, on a holiday?..."

Ooohhh, waar zit ze toch die Cindy?....
In een bed & breakfast ergens op de wereld in een prachtig vakantieland?
Ooohhh, where is Cindy ?….
Maybe in a bed and breakfast somewhere in the world in a beautiful holiday destination?

Wat zien we hier…, of zal ze lekker op stap zijn met deze allerschattigste badslippertjes?
What do we see here..., is she stepping around on this cutest bath slippers?

Jooeeehoooee, hier ben ik weer vanaf ons vakantieadres gewoon thuis in ons eigen “Country Home” hihi!
Vandaag m’n laatste vakantiedag, had wilde plannen om lekker veel te bloggen maar ik ben er dus zo één die de eerste week van de vakantie doodmoe is.
Dus heb m’n “luikjes” de eerste week gesloten gehouden.

De 2e week verliep nog moeizamer dan ik dacht na flinke spierpijn te hebben gehad, dacht me weer even te melden bij de tennisvereniging als sponsorlid om nu maar weer eens na maanden actief het tennis op te pakken. Sinds vorige week vrijdag pas weer TOP fit!

Ineens bruis ik weer van energie…, HEERLIJK. En m’n creativiteit is volop aan het rennen, kom nu gewoon tijd tekort hahaha…


Jooeeehoooee, here I am back from our vacation home just at our “Country Home" address hihi!
Today is my last vacation day, had nice big plans to blog but I was so exhausted at the first week of our holiday.
So I kept my "hatches" (eyes) the first week closed.

The second week went even harder, thought to show my face again as a “sponsor” member at our local tennis club after months no playing but ooohh I’ve got after this active tennis game gigantic myalgia.
Since last Friday, I am feeling again TOP healthy and energetic!

And also my creativity is in full running now, why has a day not 48 hours hahaha ...



Ontzettende lieve mailtjes, fantastische reacties en verzoekjes heb ik nu bijgelezen en zal ze deze week allen beantwoorden… schrijf ik met rode wangen van schaamte. Kreten als ik mis je, je “verwaarloost” ons, waar ben je, och och hiervoor mijn diepste excuses.
Welnu, hou je vast… hahaha dan zal ik laten zien hoe we vertoeven in ons fijn “vakantiehuis”.

Vanaf de lente heb ik het één en ander gemaakt maar door gebrek aan tijd nog niet kunnen laten zien, nu maak ik daar absoluut tijd voor en hoop het zo goed te kunnen maken voor jullie ontzettend lieve en fijne bezorgdheid om mij! Ook ik prijs me gelukkig met jullie lezers.

Enormously lovely kind mails, great comments and requests have I read now, this week I will reply to all... I write this with red cheeks of shame. Because I’ve read lines such as I miss you, your "neglecting" us, where are you, oh oh my deepest apologies for this.
Well, hold on ... hahaha I'll show you how we celebrate holiday in our nice and cozy "vacation home".


Since spring I have a lot things created by lack of time I could not show it to you, but now I make absolutely time for to show and I hope with this move to make it up to you for your very sweet and concern about me! Also I am so happy with you dearest and lovely readers.


Please feel welcome at our "vacation" Home...

In de zomer heb ik in ons huis bijna alles gehuld in wit, inspiratie door de prachtige Noorse en Zweedse blogs.

In the summer I almost decorate our home in white, inspired by the beautiful Norwegian and Swedish blogs.

Deze patchwork en bovenstaande Tilda kussen gemaakt.
Handmade this patchwork and the above Tilda cushion.

Geruite herfst/winter gordijnen zijn zomerse witte gordijnen geworden met een randje kant…
Straks hang ik de geruite gordijnen weer voor het raam zodra de herfst zijn entree doet.

Checkered autumn / winter curtains becom white summer curtains with lace ...
Soon I will hang the checkered curtains for my window again when the fall does his entrance.

Lampekapjes in stijl aangepast als de zomerse witte gordijnen…
Changed the lamp shades also in the same style as the summer white curtains ...


Prachtige Franse Geraniums, hou zo van deze plant...
Gorgeous French Geranium, love this type flower plant...

Een heerlijk mandje in de vorm van een hart gevuld met lieve en mooie dingen...
A lovely basket in the shape of a heart filled with sweet and beautiful things ...

Summer...
My styling table...
Gewoon om er naar te kijken of op te pakken...
Just to watch or to pick up...
Zomerse stemming... met prachtige witte parelmoerkleurige schelpen!
Summer mood... with lovely white pearl sea shells!



Lief hé de hartenvorm van het blad... en ze groeien enorm!
Love the heart shape from the leaves of this plant.. and they are growing fast!

Mmmm.... Tilda aardbeitjes en kersen...
Mmmm... Tilda strawberries en cherries....
Roses and Peonies...

Nog even mijn “Roses and Peonies”, mijn favoriete bloemen.
Gezellig geurzakje erbij gemaakt en komt ook nog in mijn homemade gift collection…

Yet here my "Roses and Peonies", my favorite flower.
I made a cozy scented sachet and this one will come in my homemade gift collection...

En dan valt de zomeravond met deze prachtige kleurschakeringen…, kan er wel uren naar kijken!
And then the summer evening falls with these wonderful colors ... can look for hours!



Tray met een antieke theepot en lekker Tilda appeltjes…
Tray with an antique teapot and delicious apples of Tilda ...


En dit hele lieve meisje wacht al heel lang en is zo geduldig… maar daar ga ik een ander keertje over schrijven!
  And this little sweet girl has been waiting such a long time and is so patient ... but I will write about her another time!

Voor degene die nog heerlijk met vakantie zijn, blijf genieten! En degene die al weer het ritme hebben opgepakt van het leven, wens ik een goede start van de week toe en geniet van de dag!


 For those who still enjoy on holiday, keep enjoying!
And those who already have picked up the rhythm of life, I wish for you a good start of the week and enjoy the day!


Tot de volgende keer,
Until next time,

♥♥ Love and hugs from Cindy ♥♥

40 opmerkingen:

Jolanda zei

Ziet er supergezellig en zomers uit bij je...ik ga morgen weer beginnen, voor mij zit het erop. Maar geniet jij er nog lekker van: uitrusten en bijkomen en ideeen opdoen voor straks...zomerse groet

Francien zei

Zoooo...Cindy...ik ben geloof ik de eerste? die je supermooie post weer zie...nou die heb ik wel gemist hoor...je prachtige creaties en de schitterende foto`s die er altijd van gemaakt worden...zo sfeervol altijd en is ook een inspiratie om het een en ander te veranderen in het huis..nou zal het maar kort houden want ik denk dat velen zullen reageren en blij zijn dat je er weer bent..ook in blogland....groetjes en rustig an....groetjes Francien.

It's me zei

Heeee.....je bent erweer !! leuk en wat een geweldig mooie post !!!.....en nu blijf je toch?? of niet??......fijne zomer geniet !!! liefs Ria....

Blue Cottage zei

Wat een SUPER vakantielokatie ;)
Alles gewoon in style,
waar vind je nog zo'n adres.
Enfin ben weer blij met je foto's
geeft weer gelijk inspiratie
nu het zo'n trutweer is.
Sterkte met de opstart.
Groetjes Cobi

Claudia Leertouwer zei

Wat een post...

Iedereen heeft vakantie nodig meid, en jij hebt deze periode wel heel goed gebruikt.

Liefs Claudia

wilmi zei

Het was inderdaad wel erg stil hier :-) Maar... je hebt weer veel goedgemaakt hoor, met je prachtige sfeerfoto's! Wat is het gezellig bij jou! Kan ook niet anders, je schrijft al zo gezellig ;-)
En nu niet te lang meer wachten he! En vooral doorgaan met tennissen..
groetjes,
Wilmi

wilmi zei

Trouwens... je hebt me helemaal aangestoken met die mooie muziek van Eva Cassidy, prachtig! (bedankt voor de tip)

Kom Achterom zei

HA Cindy.
Wat heerlijk dat je er weer bent zeg!!
Ik heb je echt gemist hoor maar dat maak je echt ruimschoots goed hoor wat een prachtig zomers plaatje heb je weer van je huis gemaakt.
Ik kom bij je B&B zei je toch!! hihih
Heerlijk om zo lekker in je huis te knoeien hé!! Ik ben inmiddels al weer 2 weken aan het werk en ach doe gewoon of ik nog een beetje vakantie heb als ik thuis ben. Dus we smeren het gewoon een beetje uit.
die lampekapjes zijn echt mooi zeg! ROMANTISCH zo jou raam bij avond.
Lieve groetjes Yolanda

by kuzz zei

Heee HallOOO daar! Je bent er nog, gelukkig!!
Wat ziet het er toch gezellig uit bij je, ik plof weer even neer hoor om alles eens goed te bekijken! En zo te lezen heeft de vakantie je toch nog goed gedaan en ben je helemaal bijgetankd!
Nou dat beloofd weer veel moois de komende maanden! (niet weer zo lang wachten hoor ;))
En waarom zou je ver weg gaan als je zo kunt genieten van je eigen mooie sfeervolle country home!
Nou het was weer heerlijk genieten bij je, even tot rust komen...pfff.. tis dat jij zo hieper bent nu...
liefs, Erna

Irma zei

wauw Cindy wel een verwen post je hebt het dubbel en dwars ingehaald hoor, een prachtige tour door je country home gezellig dat je er weer bent, liefs Irma

Erna zei

Heerlijk Cinnekind dat je er weer bent, heb je ook gemist.Wat ziet je huisje er weer snoepig uit, en wat breng je me weer op leuke lieve ideeën.Fijn weekend nog en tot snel.
Liefs en knuffel
Er

Susan zei

Hoi Cindy,

Tjonge, ik heb je ook gemist hoor!! Nog net op de valreep lees ik jou berichtje want morgen vroeg vertrekken wij naar onze vakantiebestemming in Bretagne, Frankrijk.
Geniet nog even lekker verder en tot over een paar weekjes.

Gr. Susan.
p.s. Wat heb je weer prachtige creaties gemaakt en mooie foto's!!

Anoniem zei

Wowww ik weet gewoon net waar ik moet kijken,wat is er veel te zien,wat super handig ben je dat je van die gave dingen kunt maken en wat een sfeer in je huis,helemaal top,wat moet jij een gelukkig mensje zijn met al die pracht en praal om je heen,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

Unknown zei

Wauw wat heb jij het ongelovelijk gezellig....oeps moet gaan....heb zo'n zin om de boel te veranderen.
Na dat ik jou blog heb gelezen heb ik inspiratie genoeg!!
lieve groetjes van Romy

Anoniem zei

Fijn dat je er weer bet. Kunnen we weer genieten van al die mooie plaatjes!
groeten Jeanet

paula zei

hoi Cindy ,leuk dat je er weer bent ,en meteen met zoveel mooie sfeerfoto`s van je huis .
Supergezellig ziet het eruit .
groetjes Paula

Unknown zei

Fijn meisje dat je er weer bent. Het was stil in blogland zonder jouw berichtjes.

Liefs, Ria

Anoniem zei

Genieten is dit weer zeg, ik ga gewoon drie maal terug helemaal naar boven van je log om het allemaal nog maar eens te bekijken. Je bent niet alleen heel erg creatief maar je weet het ook prachtig te decoreren, helemaal geweldig!
Wij (mijn moeder en ik)zijn stil geweest met het mooie stitcherypatroontje van een tijdje terug. Kom je eens een kijkje nemen, mijn mam heeft er een heel mooi kussentje mee gemaakt. De eerste keer en ze is er echt dolblij mee, dankjewel van haar voor het delen met ons!
Lieve groet, Sonja (die het fijn vind dat je er weer bent :)

little sweet things zei

He wat gezellig dat je weer terug bent en wat is je huis weer gezellig geworden! Heerlijk zo'n Frisse wind door de kamer.
Groetjes Sas

Bonjade zei

Ha daar is ze eindelijk...mijn lieve Cin is terug van heerlijk relaxing en chilling.....
Ook thuis kun je heerlijk vakantie houden toch....?
Zo te zien heb je echt genoten en weer heel wat moois gecrëerd....
Super lieve Cin en je huisje is zo gezellig al...al helemaal klaar voor weer heerlijke lange sfeer avonden......
Nu niet meer zo lang wegblijven hoor.......

En wat weer een pracht hart zie ik bij je.....WOW!!!!
Fijne nieuwe week en dikke knuf

adrienne zei

Hallo Cindy
Wat heb je toch een mooie dingen gemaakt, je huis is zo heerlijk knus en gezellig!
Het lijkt me heerlijk om na een dag gewerkt te hebben weer binnen te stappen en genietend rond te kijken naar alle leuks om je heen.
Ik zelf ben ondertussen ook bezig om de boel op te leuken hier . en ik mag je zeggen het begint langzaam aan te komen hoor heerlijk.
liefs adrienne

Ineke Original zei

Jeetje! Wat heb ik je gemist! Ben iedere dag even bij je op bezoek geweest. Ik ben blij dat je er weer bent.
veel liefs,
Ineke

Mayflower zei

Ohhh....wat weer een heerlijke post lieve Cindy. Ik begin na een vééééls te lange zomerstop ook heel langzaam de draad weer op te pakkenen merk nu ik weer bij iedereen een kijkje kom nemen dat ik jullie enorm heb gemist.
Wat heb je weer een prachtige spulletjes gemaakt en wat ziet je country-home er toch weer sfeervol uit. Leuk de foto's van buiten genomen met de lampjes aan, staat supergezellig.
Hier ook een laatste 'klus'vakantiedag, morgen gaan mijn lieve mannen weer aan het werk.
Wat heerlijk dat je weer bruist van de energie en vol van inspiratie bent, kunnen wij er weer heerlijk van genieten.
Nou lieve meis, alvast een fijne week.
Liefs van Mea

Catharina Maria zei

Het is een prachtig zomerse sfeer die je opgeroepen hebt met al dit moois . Heerlijk om even rond te neuzen bij je .
Lieve groetjes ♥RINI♥

GRANNY'S HOUSE zei

Met mijn neus bijna tegen het scherm aan, heb ik zitten te genieten van jou prachtige foto's en alles wat je gemaakt en gedaan hebt, het is weer een en al gezelligheid bij jou, jij weet als geen ander je huis een romatische sfeer te geven.........zucht.....van mij mag je doorgaan met plaatsen van deeze heerlijke logjes.
Nu nog even bijkomen, dan ben je volgende week weer het meisje.

Lieve groetjes
Ines

Helga zei

Wouw, wat ziet het er allemaal weer geweldig gezellig bij je uit.
Geniet nog maar lekker van je kei gezellige huis.

Liefs Helga

Miss Marple zei

Tuurlijk heb ik je gemist, maar bij jou weet ik intussen, geen bericht goed bericht! Zeker tijdens de vakantietijd!
Wat heb je jullie huisje weer ontzettend gezellig gemaakt, zomers, maar toch heel knus. Ben al benieuwd naar je herfstdekoratie, want met dat weer ga je daar al aan zitten denken...
Hele lieve groetjes - Irma

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat heb je het toch lekker knus in je huis!! En wat fijn te horen dat je zo geniet, en ik geniet weer lekker met je mee!
Hopelijk laat je ons minder lang wachten tot de volgende post? ;-))

Lieve groet, Hilde

jolanda zei

Jaaaaah... daar ben je eindelijk weer! Hoi lieve Cin, ik heb je gemist hoor.
Wat heb je het weer heerlijk gezellig in je mooie country huis. Dat kussentje met 'summer' erop vind ik toch zó mooi... echt leuk om dat per seizoen te wisselen hé? Heb je er voor elk seizoen eentje?
Jij hebt vast een enorme zolder op je huis waar je dozen vol hebt met allerlei mooie spulletjes. Ik weet zelf nooit waar ik de spullen moet laten die ik weghaal. Vind het altijd te zonde om weg te doen en ik wil het het liefst allemaal bewaren hihihi.
Wat gezellig ziet het eruit bij avond ook... zo sfeervol! Ik stel me zo voor dat er regelmatig mensen voor je raam staan die stiekum eventjes naar binnen kijken :-))
Voor ons zit de vakantie er ook op en we zijn deze week weer begonnen. Nou ja... de kinderen hebben nog wel lekker een weekje vrij.
O ja, ik ben wel benieuwd wat je te vertellen hebt over dat lieve meisje!
veel liefs, jolanda

Splashes of Pink and Mint zei

JOehoeoeoeoe!!!!! Heerlijk dat je er weer bent! Ik heb je gemist hoor! Maar je maakt alles weer goed met deze heerlijke post. Tjee... ik heb genoten van begin tot eind! Je kussen vind ik zóóó mooi, en je etagère met aardbeitjes is helemaal super! Nou ja, gewoon alles is weer helemaal áf! Heel veel plezier van het weekend hè! Lekker genieten met z'n tweetjes!
Liefs van mij!!!!!!!!!!!

Loveforpiemonte zei

Wat een ontzettend warme post en dat kunnen we wel gebruiken in deze herfstweek Bah!
Welkom terug en fijn dat je gemist wordt...
Groetjes en geniet van je week,
Madelon

Margaret zei

Hallo Cindy, ik heb je blog pas gisteren ontdekt en wow, wat viel ik met mijn neus in de boter met zo'n prachtige blogpost. En wat maak je mooie dingen! Ik wou dat ik wat creatiever was, verder dan breien kom ik nog niet. Ik ben helemaal weg van hartjes, maar jij maakt wel hele speciale!
Wat is jouw huis prachtig gestyled. Ik heb net brocante "ontdekt" en er gaat een wereld voor me open. Zooo leuk!
Ik ben vreselijk blij met je blog!

Groetjes,
Margreet

vrouw Hommel zei

Weer 1 en al vrolijk en gezelligheid straalt er van je foto's af. Ik ga alles nog eens op mijn gemak bekijken.
groet Karin

Wilma Kuin zei

hahaha..... wat klinkt dat bekend!!! Hier zie ik altijd veulste veul moois.....
*Ü*

Monique zei

Oh, Cindy.. wat fijn om weer van je te mogen horen! Da's een tijdje terug zeg.. Maar wat heb je een hoop leuke dingen gedaan in je afwezigheid!

Vooral de laatste foto's, die van buiten naar binnen genomen... Adembenemend mooi! Met zulke plaatjes mag van mij de herfst wel komen hoor! ;o)

Verrassend Goed! zei

Ziet er geweldig uit bij je. Wat ben je ontzettend creatief zeg. Nou ik ga meteen volger worden van je leuke blog.

warme groet,
Marianne

Marianne zei

Fijn dat je weer terug bent, en dan nog wel met zo'n heerlijke post met veel inspiratie foto's. Met al die creatieve productiviteit van jou kan ik me voorstellen dat je een tijdje de accu weer moest opladen.
Geniet van je hervonden energie!

Carla zei

Wat een gezelligheid bij jou!!
En wat een prachtige hoekjes en plekjes heb je gecreeërd!!
Ziet er super uit hoor.
Ik heb deze week nog vrij en geniet dus nog even...hoewel het weer niet echt mee werkt.
Nou ja...het idee om nog niet te hoeven werken alleen al!!

fijne dag..lieve groet Carla.

Muggensteekjes zei

Hoi hoi lieverd,oooh het is veels te lang geleden dat ik hier bij je ben langsgeweest. Wat een gezelligheid toch bij je en wat een creativiteit. Ben in de vakantie enorm lui geweest op creatief gebied maar nu ik al het moois bij jou weer zie krijg ik echt weer helemaal zin. Het quiltje dat ik ga maken is eigenlijk een best groot project dus daar ben ik voorlopig wel zoet mee. En dan die foto van je voorraam, één en al gezelligheid, zou zo weer even bij je willen binnenglippen hihihi. Wil je ook nog even van harte feliciteren met je verjaardag want die heb je inmiddels ook al geviert volgens mij. Je kadootje is in de maak dus nog even geduld okè. Nou lieverd, ik ga nog even terug naar je mooie foto's om nog even te genieten, tot gauw.
Liefs, Ingridxxx.

Roos zei

wat een mooie creatie`s heb je gemaakt zeg .

ik heb de naaimachine ook weer ontdekt en leuke stofjes en lintjes gekocht , dus binnenkort ook wat creatie`s op mijn nieuwe blog .

groetjes Roos

Related Posts with Thumbnails