maandag 1 december 2008

"There she is..."



Ah daar ben je in de huiskamer van Bep!
Wat een gezelligheid, 19 vrouwen in 1 kamer... vul het zelf maar in hihihih

Zo dag allemaal riep Bep tussen het gekakel door, we gaan lekker beginnen met de workshop kerstengel maken! Heeft iedereen een plekje?
Als je even naar buiten keek door één van die leuke ramen, zag je het sneeuwen en wij allen zaten gezellig en warm bij elkaar heerlijk te handwerken. Wat een zaligheid... met zo af en toe wat lekkers halen bij Gerhard en zijn broer in de keuken. Een betere verzorging kun je niet hebben hoor...! Helemaal TOP van die mannen, ze doen het toch maar met al die "kippetjes" in de huiskamer...hihihi
Hier is ze dan Jolanda, bezige bij en nog net niet met haar "tong" naar buiten. Gaat helemaal op in haar werk, lief hé! Hier kan ik ook van genieten als een ander zo van het handwerken geniet. Ze is toch ook zo'n schatje... en let op dit is voor haar een eerste keer dat ze zo'n workshop volgt en sinds september actief met handwerken. Heb haar geloof ik een virusje bezorgd hihihi... bestaat geen pil voor! Besmettelijk en verslavend... wil er niet meer vanaf.

En wie zit bij ons gezellig aan tafel....
Jaaaaa, de 1e Meet & Greet en deze blonde dame is Simone van weblog "Soed Idee"! http://soedidee.blogspot.com/
Een lief en lekker spontaan mens, heerlijk! Heel leuk om je live te zien Simone, X Cin.
En naast haar zit Jacq, ook zij heeft een weblog: http://jacqs-blog.blogspot.com/
Onze "binding" samen is het boek van Debbie Mum die ik onlangs had gekocht. Ik had het toch over een bezoekster van de handwerkbeurs te Arnhem, laat zij het nou zijn hahahah! Wat is de wereld toch klein, ze sprak me aan of ik inmiddels dat boek had gekocht... Toeval bestaat niet, of toch...?




Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails