maandag 1 december 2008

"Oohh oohh, Cindy you must go back to work now..."

Zo, na flink gewandeld te hebben en m'n mandjes gevuld met leuke dingetjes uit het atelier riep Bep mij tot de orde!

Werd naar de workshop gestuurd hihihi....na een uur rondgewandeld te hebben hahaha...
Ja ook door Gerhard werd ik ernaar toe gestuurd, had nog geen steek gezet!
En toen kwam ik deze mooie lieve dames tegen!
Links is Berthe en rechts is Anna, Dodde ligt lekker bij de warme kachel te slapen.

Even nog een praatje...ze zijn zo schattig die meiden van Bep! Leuk plaatje voor in je boekje Bep.








Loop je weer tegen zo'n leuk hoekje aan in de huiskamer...



Ben aan m'n werk gegaan met achter mij de mooi quilt van Hester, zo gaaf om deze in het echt te zien!
Weer terug uit Houston - Amerika, Hester is ook helemaal blij dat haar quilt weer lekker terug is bij haar en voor haar dochter!









Hé gelukkig ze zijn er nog...

Jolanda, Simone en Jacqueline waren nog druk bezig met handwerken.
Inmiddels zag ik de ruimte al wat leger geworden, waren een aantal die wat eerder weggingen vanwege de weersomstandigheden.


Tot zover bracht ik het... zo mee naar huis en dan afmaken!


Spulletjes afrekenen bij Hester, nog een laatste foto... met onze Bep en Simone.







Even dikke zoenen voor die leuke meiden met dikke knuffels...en dan DAG ALLEMAAL, tot de volgende keer!
Jolan, we gaan naar huis en samen heerlijk bijkletsen van de dag in de auto! Ga je mee...

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails