woensdag 15 februari 2017

"Little signs of Spring"





Kleine tekenen van de Lente

Little signs of Spring 


Gekust door de zonnestralen die naar binnen schijnen...

Being kissed by the sun's rays 


Verse tulpen voor het weekend

Fresh Tulips for the weekend


Liefelijk en zoete romantiek van Valentijn trad mijn huis binnen met een happy hart

Lovely and sweet romance of Valentine entered my home with a happy heart


Sneeuwklokjes zijn nu al hard aan het groeien en bloeien

Snowdrops are growing and blooming everywhere


En oooh, afgelopen weekend viel er heel veel sneeuw uit de lucht

And oooh, last weekend a lots of snow falling from the sky


En deze narcissen brengen mij helemaal in de stemming voor de vrolijke en lieve Lente

And these sweet daffodils brings me totally in the mood for cheery and lovely Spring


Heerlijk dit vroege Lente gevoel! Liefs voor jou, 

Love this early Spring feeling! Love to you, 

 Cindy 




7 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Nou lieverd, wat heerlijk een blogje! Heb weer zo van je foto's genoten. Zalig je huis al in voorjaarssferen. Hier nog niet hoor, ik mag altijd pas van mezelf aan de violen enzo na de wintersport.
Binnen wel wat bolletjes hoor. Een fijne dag, hugs Cootje

Annelein zei

GEzellig blogje... heerlijk om weer wat van jou te lezen...*Ü*...

quiltsathome zei

Wat heerlijk om weer foto's te zien van hoe gezellig het er bij jou uitziet !
Echt genieten !
Hartelijke groet, Patricia uit Oegstgeest.

Irena zei

Wat gezellig,veel liefs uit Limburg,Irena

Naaidooz zei

Wat heb je toch altijd een mooie sfeerfoto's en wat maak je een leuke dingen!
Rood/wit zijn ook mijn favoriete kleuren en al mijn werkjes zijn dan ook in die kleuren! Groetjes, Femke (Naaidooz blog)

Row. zei

Hello Cindy, What a lovely post. Your sheep and bunnies are so sweet. I hope you are having a wonderful weekend, see you on IG : ) Row.

Rachel zei

Ooh, ziet er supergaaf uit! :)

Related Posts with Thumbnails