dinsdag 15 april 2014

“Wonderful Spring…”


Al vroeg dit jaar kunnen we genieten van heerlijk lenteweer.

Very early this year we can enjoy the beautiful spring weather. 

Maar dat niet alleen ook van alle wondervolle momenten zoals het ontluiken van prachtige bloesems, frisse lentegroene blaadjes die nu aan de bomen tevoorschijn komen, vogels hoor je in alle vroegte weer heerlijk lenteliedjes zingen en lieve jonge diertjes worden er geboren.

But not only that also all the wondrous moments such as the emergence of beautiful blossoms, fresh spring green leaves that come out now on the trees, hear the birds sing their spring songs again in the early morning and sweet young animals are born.





En zo stond ik onder een prachtige bloesem met op de achtergrond een strakblauwe hemel adembenemend te kijken naar dit dak van tere bloemetjes met intense kleuren.

And so I stood under a beautiful blossom with on the background a clear blue sky. I look at this roof of gorgeously flowers with those intense colours, it took my breath away.

 Is het niet wondervol?

Isn’t it wonderful?


  
Nog steeds ben ik zo aan het genieten van alle natuur om me heen… ben er helemaal stil van en vergeet ik bijna het bloggen.
In de tussentijd ook lekker tuintje gedaan en gevuld met mooie voorjaarsbloemetjes.
Word er helemaal blij van!
Nu lekker naar het Paasweekend uitkijken, ook zo wondervol de betekenis van Pasen.

Still I am enjoying of all the nature around me... I am completely speechless and I almost forgot blogging.
In the meantime also done my garden done and filled it with beautiful spring flowers.
Makes me really happy!
Now looking forward for the Easter weekend, also the meaning of Easter is wonderful.


In huis ben ik nog bezig om het gezellig te maken met Paasdecoraties wat ik vorig jaar had gemaakt en zal aanvullen.
Inmiddels heb ik een kleine verzameling aan Paashaasjes, vind ik ook zó leuk!
Zo leuk om weer met de seizoenen bezig te zijn en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik het weer te voorschijn haal zoals (klik)  dit kleine Paas quiltje wat ik vorig jaar had gemaakt.

In the house I'm still trying to fill on and make it cozy with Easter decorations that I made last year.
In the meanwhile I have a small collection of Easter bunny’s, like them so much!
So nice to be busy with the seasons and a smile appears on my face when I see again this (click)  little Easter quilt what I had made last year.


Genieten jullie ook zo van de wondervolle lente?

Do you also enjoy  this wonderful spring?


 Lente liefs van Cindy


Spring love from Cindy

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De lente is een geweldig seizoen en met zoveel zon is het extra genieten. Wat steekt de bloesem mooi af tegen de blauwe lucht! Ik wens je een heel fijn paasweekend!

Liefs, Ingrid

Kom Achterom zei

Het is gewoon ongeloveloos mooi!
Prachtige foto's heb je gemaakt van de bloesems en ook ik geniet met volle teugen van deze mooie tijd.
Er valt zo veel te zien in de natuur!
Schattig zijn je haasjes zeg! ik zit op pinterest momenteel en daar zie je heel veel paashazen onder de noemer primitive easter moet je maar eens opzoeken zooooo lief echt ook iets voor jou denk ik.
fijne pasen
knuffel Yolanda

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Cindy..♥
Jaaaa ik geniet♥ ook van de prachtige♥ Lente♥.. de bloesems♥.. het nieuwe leven♥..al die kleuren..ja lente☼ kriebels♥ voel je in je lijf♫ en elke dag♥ genieten♫ we ervan..;)))
Je foto's♥ zijn dan ook prachtig♥..;)
Geniet van de fijne♫ dagen♥ en Vrolijke♫ Paasdagen♥ Knuffel en Liefs♥ Gaby..x♥x

Ineke Original zei

Heerlijk om weer iets van je te horen (lezen), Cindy.
Fijne paasdagen.
lieve groet,
Ineke

Rennie zei

Wat een prachtige foto's van die Cherry Blossom.

Marjon zei

Een heerlijke lentepost Cindy en ik kan ook blijven genieten van die prachtige bloesems en de leuke lammetjes....ook je paashaasjes zijn enig....ik wens je een hele mooie paastijd toe en geniet nog maar even van die mooie bloesems...lieve groet Marjon

Helga zei

Schitterende foto's, ik wens jullie hele fijne paasdagen.

Gr. Helga

Unknown zei

Wat een heerlijke lentepost, die blauwe lucht ziet er heerlijk veelbelovend uit :)
Fijne paasdagen lieverd,
Sonja x

ziapolly zei

I'm from Italy near Venice. I meet your blog today.....WONDERFUL! I don't speak well english....I'm sorry.....Now I'm a new your follower. Kiss by Paola

Related Posts with Thumbnails