donderdag 9 september 2010

"Mail from lovely angels..."

Hallo lieve allemaal, Hello everyone,

Heb het stof van 3 weken eraf gepoetst en kan weer bij m’n toetsenbord! Even schrijven over twee lieve engeltjes die mij hele leuke enveloppen hebben gestuurd…

Hello dear all, have the three weeks dust cleaned off  from my keyboard so I can write again!
Just write about two lovely angels who have sent me very nice envelopes ...


Deze gezellige envelop heb ik al enige tijd geleden ontvangen van Elly van het weblog “my everyday things”. Zo’n envelop is toch al een feestje, voorzichtig opengemaakt en wat zag ik daar toch voor leuke pakjes ooohhhhhhh, wilde het gewoon niet uitpakken en er alleen maar lang naar kijken. Langzaam pakte ik het uit…

This cozy envelope I received some time ago by Elly from the blog "my everyday things".
Just look to the envelope it is already a party, carefully I opened it and what do I saw for funny packets ooohhhhhhh , I just want unpack it only to look slowly at this beautiful packets. Slowly I picked it out ...


Een prachtige kaart met lieve woorden, heerlijke geur van lelietjes van dalen rook ik, lieve hartjes en …. eindelijk dit meisje wachtte al zo geduldig sinds mijn vorige post! Vind je het niet geweldig een noteboek heeft lieve Elly zo prachtig voor me gemaakt.
A beautiful card with lovely words, lovely scent of lilies of the valley I smell, dear hearts and .... finally this girl she has waited so patiently since my last post! Stunning isn’t it this lovely little note book made so wonderful by Elly for me.

Hier schrijf ik hele leuke notes, versjes en quotes in.
Here I write nice notes, verses and quotes in.

Lieve Elly,
Dear Elly,

Je kadootjes koester ik enorm en heb ze neergezet bij één van m’n favoriete hartjes. “A special friend is a treasure forever!” Dat is wat jij voor mij bent. Nogmaals dankjewel voor je prachtige en ontzettende lieve post wat ik met veel vreugde hebt ontvangen. Geniet er nog steeds met volle teugen van! Dikke zoen. Wil je ook een gezellig feestje bezoek haar weblog (klik), ontzettende creatieve vrouw, zo hartverwarmend en haar huis…. lieve zucht, kijk zelf maar.

Dear Elly, I really cherish your gifts and have them decorate in one of my favorite hearts. "A special friend is a treasure forever!" That is what you are for me. Again thank you for your beautiful and very sweet post, I have received it with great joy. Still enjoy to the fullest! Big kiss. Do you want a fun party visit her blog, (click) terrible creative woman, so heartwarming and her house... little sigh, look for yourself.

Weten jullie nog de post over m’n poppenhuis?
Do you remember my post about my dollhouse?

Ik gluur altijd heel stiekum bij Karin van het weblog “Brocaatje at home” naar binnen hihi, ze heeft zo’n te gek poppenhuis dat ik er zo in kan wonen! Helaas laat mijn figuur formaten het niet toe… Na deze post mailde ze me fantastische tips voor het aankleden van het poppenhuis, was er onwijs blij mee! En wat viel er daarna op m’n deurmat…. ook zo’n leuke envelop.

I am always very sneaky peek inside at the blog from Karin "Brocaatje at home lol, she has a stunning country doll house which I wish to live in! Unfortunately, my size would not allow it ...
After this post she mailed me great tips for dressing the dollhouse and was so happy with these tips!
And then fell on my doorstep .... also such a nice envelope.

Kijk nou toch eens zo leuk, allemaal leuke dingen wat ik kan gebruiken voor m’n poppenhuis. Een grasmatje, ijsstokjes om een country look aan het huis te geven… enz.

Look at it just so fun, all funny things that I can use for my dolls. A grass mat, ice cream sticks for a country look for the house ... etc.

Zoals jullie inmiddels weten speel ik met m’n kadootjes, zo dacht ik met dit luciferdoosje dat daar stokjes in zaten. De volgende ochtend opende ik het eigenlijk pas en mijn mond viel open van verbazing toen ik dit zag… Gewoon niet meer normaal, zo klein, zo mooi gemaakt, gewoon te gek!

As you know I play with my presents, so I thought there will be in this match box only some matches. The next morning I opened my mouth and it really just fell open when I saw this... Just not normal, so small, so beautifully made, simply awesome!

Heb er een euro bijgezet om te laten zien hoe klein dit is…ongelooflijk toch?
I put a euro coin next to all those tiny things for to show how small it is ... amazing right?

Wil jij ook gluren in haar poppenhuis klik hier en hier voor haar weblog "Brocaatje at home" en ze heeft ook een hele leuke webwinkel!
Do you want to peek into her dollhouse click here and here for her weblog “Brocaatje at Home” and she got a very nice webshop too!

Lieve Karin, dankjewel voor deze warme en zo attente post met allemaal leuke kadootjes erin voor mijn poppenhuis. Probeer echt een keer aan de slag te gaan om jouw presentjes daar in uit te stallen! Je bent echt te gek.
Dear Karin, thanks for the warm and attentive mail with all goodies in it for my dollhouse. Try once to really decorate my dollhouse and put your presents in there!  You are really so great.

Ik ga er weer vandoor op deze leuke bad slippertjes van Karin naar m’n volgende post!
I go off now and step forwards on this funny bath slippers made by Karin to my next post!

Dag allemaal, liefs van Cindy ♥
Goodbye everyone, with love from Cindy ♥

28 opmerkingen:

Claudia zei

Je bent lekker verwend meid!~

Liefs Claudia

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een leuke en lieve envelopjes, die kleine pietepeuterige slofjes, de boekjes enz., schitterend gewoon.
Mijn moeder zei altijd, "je oogst wat je zaait" en jij bent zo'n lief mens, dus............ ;-)

Groetjes
Ines

Pierelantijntjes zei

Wat een lieve verrassingen Cindy. Krijg er gewoon een beetje emoties van. Wat is iedereen in blogland toch lief voor elkaar.
De spullen van Elly zijn prachtig! Wat een mooi noteboek heeft ze voor je gamaakt. En dan al de andere kadootjes, zo leuk! Geweldig ook die kleine spulletjes in het luciferdoosje.
Veel plezier ermee.
Nog een hele fijne dag toegewenst,
Liefs Ester

Miss Marple zei

Hoe was jullie weekend? Hebben jullie het naar je zin gehad? Wat een leuke post heb jij gekregen zeg! Maar ik moet zeggen, dat heb je meer als verdient! Geniet ervan!!!
Hele lieve groetjes - Irma

Kaatje zei

Wauw, wat een verwennerij! Heel mooi. Heerlijk van die lieve mensen om je heen! Ik denk ook altijd maar, "wat je geeft krijg je ooit weer terug." Zo zie je maar, je hebt vast al een hoop gegeven in je leven! Geniet ervan en ben benieuwd wat je gaat doen met die mini spulletjes.
groetjes, Karin

Simone zei

Wat heerlijk zulke post! Je hebt het wel verdiend met al je hartelijkheid en lieve berichtjes bij iedereen op de blogs. Ik ben helemaal "vlieft" op de mini-brievenbus...

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Åh the mailbox was for a dollhouse, so nice. And the heart is lovely, so wonderful gifts. And i like your header.
Have a nice day Cindy
Hugs
AnnaMaria

Mayflower zei

Hoi Lieve Cindy, wat fijn om weer zo'n gezellige post van jou te lezen, ben blij weer wat van je te horen en ohoh wat een verwennerij. Wat heb je ontzettend mooie spulletjes gekregen van die lieve blogvriendinnen. Ik dacht bij het zien van je eerste foto, wat heb Cindy een prachtige postbus hihi, maar toen ik verder las en keek zag ik dat dit een ieniemienie klein busje was voor je prachtige poppenhuis en wat kunstig gemaakt zijn al die kleine poppenhuisspulletjes, echt prachtig.
En ook door Elly ben je zo heerlijk verwend....mmmmm....ik ruik die heerlijke geur van de Lelietjes van Dalen en dan het prachtige noteboekje wat ze speciaal voor jou gemaakt heeft, een plaatje, wat zal jij daar straks heerlijk in schrijven.
Ik heb genoten van je post.
Een nazomergroet van Mea

Roos zei

wat een geweldige kadootjes heb je gehad zeg , is altijd leuk om zulk post te ontvangen :)

jolanda zei

hoi Cindy!!! Meid wat ben je heerlijk verwend zeg!! Wat een verrassing zal dat zijn geweest om die mooie pakjes in je brievenbus te vinden.
Net als Mea dacht ik ook meteen: 'wat een leuke postbus heeft Cindy zeg!' hihihihi
En wat scháttig al die ieniemienie kleine spulletjes! Heeft ze die kleine slofjes nou ook zelf gemaakt? Echt een kunst hoor. En die notebook van Elly vind ik ook helemaal geweldig!
Heel veel plezier ermee hoor, het is je van harte gegund!
lieve groetjes jolanda

Bonjade zei

Oh lieve Cin....heb je zulke kleine voetjes....?
Wat een verwennerij zeg meid, echt super....maar wat wil je je hebt ook zo'n goed hart dus je verdient het echt.
Lekker om zo verwend te worden hoor.
Heerlijk dat je brievenbus weer geopend is.....
Dikke knuf en liefs

wilmi zei

Over verwennen gesproken.. sjonge, het is niet mis bij jou zeg!! Ik ben helemaal weg van die kleine rode badslippertjes. Hebben ze die ook in maat 38? Dat zou echt geweldig bij mijn interieur passen, haha! En mijn oude zijn aan vervanging toe, daar heeft de hond mee gespeeld.
Geniet maar fijn van die kadootjes, en niet te lang wachten met het inrichten van het poppenhuis, Ik wil het zien!!!
groetjes,
Wilmi

Claudia zei

Dank je wel voor je superlieve reactie, helemaal toppie!

Liefs Claudia

Erna zei

Lieve Cin wat ben je weer verwend maar dat verdien je ook, je bent zo'n spontaan en lief mens, ik ben blij dat je me ooit "gedwongen"hebt ook een weblog te starten, een moment spijt van gehad....
Liefs
Er

Franse Lelie zei

Wat heerlijk al die lieve schattig cadeautjes....het notebook en de slippertjes....super gewoon, geniet er lekker van, lieve groetjes Jolanda

brocaatje zei

Lieve Cindy,

wat gezellig dat je weer terug bent,en fijn weekend uit gehad?
Geniet maar lekker van je kadootjes,ook die van Elly zijn geweldig!
Het is je echt gegunt! dikke kus Karin

Susan zei

Hoi Cindy,

Wat ben jij verwend zeg door al je lieve vriendinnen! Het ziet er allemaal erg leuk en mooi uit.

Gr. Susan. (Die nog heel veel bij moet lezen na de vakantie...)

my day zei

Hoi lieve Cin,
oooh meid wat ben jij verwent met prachtige kadootjes, zo lief van Elly en Karin. Je bent ook zo'n lieve schat, ben nu wel heel nieuwsgierig naar je eigen poppenhuis project geworden. Binnenkort een kijkje in jou minihuisje?(smeek smeek hihihi).
Geniet van het heerlijke zonnetje vandaag, dikke kus Ingridxxx.

Het Witte Luik zei

dankjewel voor je superlieve bericht! ik ben volger bij jou geworden, dus leuk dat we elkaar hier ook gaan treffen! Wat een lieve post heb je gekregen, geweldig als je zo verwend wordt, geniet ervan! een fijne zondag en liefs, Marjo

Blue Cottage zei

Wat een leuke priegelige
maar heel erg super uitziende verrassing.
Ik vind poppenhuizenzo mooi
maar heb hier echt geen geduld voor
jaja die hormoonovergang...hihi.
Ga je ook eens zo iets kleins borduren???
Ben ook heel nieusgierig naar je minihuisje.
Fijne zondag verder.
Groetjes Cobi

Marianne@Songbird zei

Wat een heerlijke cadeautjes heb jij gekregen! Geniet er maar lekker van.

Het Witte Luik zei

Sorry, ik heb je getikt :-O (zie mijn laatste post) x Marjo

Jotili zei

Ohhh... wat een heerlijke inimini-dingetjes heb jij gekregen.
Gelijk even gekeken bij Karin... wat een ongelovelijk mooie poppenhuizen daar. Moet gelijk denken aan die van mezelf, die opgeslagen staat en waar ik ooit weer aan wil gaan freubelen.

~*~ saskia ~*~ zei

Wat is het toch leuk om post te ontvangen, he. Je hebt prachtige dingetjes ontvangen!
Een gezellige avond. xx

Suzanne zei

Hoi Cindy,
Wat heb je toch een prachtig blog, heerlijk om te lezen en alle
creaties te bekijken!
Schitterende poppenhuis spulletjes heb je gekregen en zo knap gemaakt!
Ik ben benieuwd hoe jou miniatuur huis eruit gaat zien.
Vast net zo gezellig als jou echte huis !

Quiltendewilma zei

Snif.. snif.... Oh ik bloos helemaal van je lieve woorden!!

Marc zei net tegen mij( hij is natuurlijk elke dag een stille lezer bij) Oh moet je lezen van Cindy... Erg mooi berichtje...
:o)
Die mannen zijn stoer en natuurlijk niet te vinden op onze blogs...
hahaha....

Knuffel!!

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Hoi Cindy

Pfff sorry hoor maar uiteindelijk vind ik jou...je hebt me ooit wat berichtjes gestuurd omdat wij uit dezelfde woonplaats komen (weetjewel ;) maar omdat ik zoveel berichten ontvang via mail, blog enz, kan ik soms dingen echt niet meer terugvinden omdat ik gewoonweg niet meer weet waar 't stond hihi

Evengoed wil ik je nog bedanken voor deze reacties, zo leuk! Ik kom nog regelmatig in 't Veen..mijn ouders, broer en twee zussen wonen er nog allemaal, alleen mijn oudste zus en ik zijn vertrokken naar 't Brabantse land :)
Door het Smidshuis wil ik nog vaker terug ooh!
Hee, je blog vind ik supercreatief en prachtig, heerlijk om te zien hoe jij ook zo geniet van dit alles...dat wilde ik even kwijt op deze vroege zondagochtend :)
Ik kom snel weer langs, fijne zondag!
Oh en die rood-witte slofjes...om van te kwijlen zoooo schattig!

Groetjes, Veronique

De sfeer van Toen zei

Ooooooo, wat ben jij verwend zeg door de meiden! Wat een prachtig poppenhuis heb je ook! Geweldig!
Ben je met deze net begonnen?
En dat huis van Karin, die is idd om te smullen!

Geniet van je kadootjes! Bij mij staan en hangen er ook wat van die lieve Karin.

Groetjes van Petra

Related Posts with Thumbnails