zondag 28 maart 2010

"Oooohhh, what a lucky girl I am…"

Afgelopen maand naderde mij de volgende geweldige berichten…
Twee give aways en twee Blog Awards heb ik mogen ontvangen!
Met blozende wangen schrijf ik deze post als dankbetuiging, zo fantastisch kijk maar even mee…

Last month approached me the following great posts ...Two give aways and two Blog Awards I receive! With red blushed cheeks I write this post to say thanks, so Great watch it all with me ...



Dit poppenhuis is door een hele lieve Oom Karel gemaakt in 2008, hij heeft tevens de poppenmeubeltjes voor mij erbij gemaakt de grote Schat!
In een eerder post vorig jaar (klik) had ik al geschreven over deze bijzondere lieve Oom en Tante van mijn man Henri.


Dit is een foto van "Ome" Karel uit het jaar 2007, aan zijn kleindochters Amber en Iris en mijn dochter Jodie gaf hij bij ons thuis “les” in het maken van heerlijke baksels maar ook deze overheerlijke monchou taart, mmmmm….


Helaas heb ik nog steeds geen tijd om dit lieve poppenhuis aan te kleden, maar binnen in mijn hart wil ik het zo graag.
Weet nog steeds niet welke kleur ik het poppenhuis wil geven maar weet wel hoe ik het graag wil inrichten, helemaal in een landelijke en gezellige Country Style.
Maar het lijkt me zo moeilijk om op schaal al die leuke poppenhuis items te maken.

Al bijna 2 jaar lees ik de weblog van Eva van www.mini-escenas.blogspot.com uit Spanje, zij maakt al deze items op schaal en met mijn mond open van verbazing zit ik mee te kijken.
En raad eens wat, ik heb een give-away van haar gewonnen (klik). Wist zelf niet eens dat ik eraan had meegedaan, wat een verrassing.
En dit heeft ze naar mij verstuurd uit Spanje….(lieve zucht)

This dollhouse is made by a very sweet Uncle Karel in the year 2008, he has also made dollhouse furniture for me what a big Sweetheart he is!In an earlier post (click) last year I already wrote about this special and sweet Uncle and Aunt of my husband Henry. This is a picture from the year 2007, he gave his granddaughters Amber and Iris and my daughter Jodie "baking lessons” at my home like this delicious monchou cake, mmmmm ....Unfortunately I still don’t have time to dress my little dollhouse, but inside my heart I want it so badly.Still I do not know what color I want to give this dollhouse but I know how I would like to decorate inside, all in a rural and cosy Country Style.But it seems so difficult to make all the dollhouse items on scale.For almost 2 years I read the lovely blog of Eva from www.mini-escenas.blogspot.com from Spain, she makes all these items on scale and with my mouth open and astonished I'm watching them.And guess what, I have won a give-away of her (klick). I even did not know that I was in challenge of this Give Away, what a surprise.And this is what she sent to me from Spain ....(dear sigh)

klik op de foto om te vergroten, click on the photo to enlarge

Heb er een euro naast gelegd opdat je kan zien hoe klein en zo precies dit is gemaakt, ongeloofelijk!
Ze had foto’s van m’n weblog als voorbeeld genomen en nagemaakt op schaal voor mijn poppenhuis.
Nog steeds zit ik er mee te spelen en te bewonderen, vind het helemaal GEWELDIG!
Lieve Eva, ontzettend bedankt voor deze prachtige en lieve Give Away het is overweldigend. Fijn dat we elkaar via onze blogs elkaar zo mogen kennen!

Placed a euro next to the presents she made so you can see how small and precisely as it is made, incredible!She had pictures from my blog for example and copied on scale for my dollhouse. I'm still playing and admire it, find it totally AWESOME! Dear Eva, thank you very much for this wonderful and sweet Giveaway it’s overwhelming. Glad we met through our blogs and to may know each other!



En dan heb ik nog een Give Away ontvangen, deze is van mijn lieve weblogvriendin Giusy uit Italië.
Twee patronen om deze leuke boven- en onderstaande presentjes te maken! Giusy heeft deze patronen zelf ontworpen, echt zo fantastisch.
Dankjewel lieve Giusy, voor deze lieve en mooie Give Away!


And then I received another Give Away present, this is from my dearest weblog friend Giusy from Italy. Two cute patterns to make the above and below gifts! Giusy has designed these patterns by herself, really great.Thank you dear Giusy, for this sweet and beautiful Give Away!


Nog meer verwend ben ik met deze Blog Awards, word er helemaal verlegen van met al deze lieve presenten.

Deze heb ik mogen ontvangen van Jolanda van een heel gezellig weblog “Beyond the invisible”.


En deze van Karin van een heel mooi brocante weblog “Brocaatje at Home”.
De bedoeling is om 7 dingen over jezelf te vertellen maar dan verwijs ik je naar een eerder post, klik.
Wil nog wel 1 “tik” van me schrijven, nee dat is niet kopen hahaha… maar is dat ik niet meer zonder nagellak kan. Altijd zijn mijn nageltjes gelakt anders ga ik de deur niet uit hihihi…, gek hé?

Even more I am spoiled with this Blog Awards, I become completely so shy by all these sweet and lovely presents.This one I received it from Jolanda from a very nice blog "Beyond the invisible".
And this from Karin of a beautiful brocante (flea) weblog "Brocaatje at Home". The aim is to tell 7 things about yourself but I refer you to an earlier post, klik. I will write to add 1 "habbit" of me, no that is not shopping hahaha ... but I can’t without nail polish anymore. Always have my nails painted before I go out hihihi...

Zoals jullie inmiddels weten stuur ik deze Awards niet door maar in plaats daarvan zal ik binnenkort weer met een patroontje komen en als je het leuk vindt om deze te maken.
Want ik vind dat altijd zo moeilijk omdat iedereen prachtige weblogs heeft.

As you know now I will not forwarded these awards but instead I will soon come back with a free pattern and if you like to create it. I find it always so difficult because everyone has wonderful blogs.
♥♥♥
Ooooh, kijk eens zo'n gezellig hartenplateau, zomaar ontvangen van een lieve en hartelijke vrouw Hetty (lieve zucht)...
Ooooh, look what a great plateau in a shape of a heart, received this present just like that from a very sweet and heartily lady Hetty (dear sigh)...
Thank you from my heart dearest Hetty!
Sinds Maart 2009 heb ik een meter geplaatst op m’n weblog en heb ik mogen lezen dat er in een jaar tijd bijna 50.000 bezoekers zijn geweest. Ik moest even goed in mijn ogen wrijven voordat ik het kon geloven, grandioos, ongeloofelijk en wist niet dat mijn blog zo gelezen werd.
Kan niet genoeg uit dankbaarheid schrijven vanuit mijn hart maar al jullie reacties en mailtjes zijn allen zo hartverwarmend, ontroerend en zo lief!
Jullie moeten weten dat ik ze echt allemaal koester en breekt nu de tijd aan om een Give Away te plaatsen, ik ga erover nadenken wat voor kado het gaat worden…
♥♥♥
Since March 2009 I’ve placed a metre on my blog and I can read that in one year time, nearly 50,000 visitors have visited my blog. I had to rub my eyes well before I could believe this, so stunning, incredible and I even did not know that my blog was read by so many readers. With gratitude I can not write enough to say thank you from my heart for all your mails and comments are all so heart warming, touching and so sweet!You must need to know I really cherish them all and now the time is come for a Giveaway post, I think about it what present it shall be ...

Op naar mijn volgende bericht in Paassferen...

Up to my next message in Easter spheres ...

♥♥ Spring greetings from Cindy ♥♥

17 opmerkingen:

Erna zei

Heyyyy Lucky girl, ja dat ben je zeker maar je verdient het ook, je bent en blijft een lekker mens.
Gefeliciteerd met al je prijzen.
Liefs
Er

jolanda zei

Wat een geweldig mooi poppenhuis heb je gekregen Cindy... zeker ben jij een lucky girl wanneer ik ook zie hoe prachtig die mini-meubeltjes gemaakt zijn! Echt zo leuk dat het precies lijkt op je eigen mooie spulletjes!! Jij zult je niet vervelen tijdens de paasdagen denk ik zo hihihi, lieve groetjes jolanda

Eva zei

I am so glad that you like it. It was a pleasure and challenge for me to try to reproduce in miniature your furniture.
I ove your blog too, it is full of beauty.
Keep in touch my dear and I want to see your progress in your dollhouse ;)

with love zei

Wow wat een ontzettend mooi poppenhuis! Zoo leuk! En het zal nog wel veel mooier worden als je er eens even goed voor gaat zitten...dan mogen wij toch ook wel mee kijken please...
Enne.. over lucky girl gesproken, super dat je die give away's gewonnen hebt!
Geniet er maar van en die laatste foto...ik ben zooo benieuwd wat je allemaal aan het freubelen bent het beloofd heel veel leuks...
nog een fijne avond, liefs Erna

GRANNY'S HOUSE zei

Oooooooooooh Cindy, wat een beeldschoon poppenhuis en wat heb je er prachtige inieminie dingetjes voor gewonnen, hoe krijgen ze het voor elkaar en dan ook nog een heel regiment aan awards, maar je bent dan ook een lieve meid met een enorm hart en dan verdien je het om verwent te worden.

Groetjes
Ines

Mayflower zei

Ohhhh...wat een lucky girl en het is je zo van harte gegund. Je bent altijd zo HARTelijk. Wat een prachtig poppenhuis heeft je oom voor je gemaakt en wat leuk dat jij ook een give away wint met allemaa; poppenhuis spulletjes. Maar ik zie ook al allemaal mooie spulletjes staan, zoals de paspop. Van de gewonnen spulletjes vind ik het ieniemienie JDL magazine zo geweldig.
Ook je kadootje van Hetty is erg mooi en HARTverwarmend. Die heerlijke MonChoutaart sla ik maar over hihi, want anders gaat het nooit goed komen met mij haha.
Nou meis...ik waht vol spanning je Paaspost af, het zal vast weer prachtig worden.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

kienkele zei

Wat een heerlijke post Cindy, het plezier spat er van af. Wat leuk dat je zo verwend bent door diverse personen en wordt er maar niet verlegen van, je zult het vast verdiend hebben!
Fijne avond, lieve groet van Tineke.

Mama Monique zei

Wow... wordt je daar niet allemaal stil van! En wat een mooi cadeau uit Spanje zeg! Hier zou ik geloof ik de tranen van in mijn ogen krijgen. Niet?

Geniet er maar lekker van hoor!

En de aankleding van je huisje? Wat dacht je van een mooi (country) rood? Lekker warm van kleur?
Ben benieuwd wat je er (ooit) van gaat maken. In ieder geval succes er mee!

brocaatje zei

he Cindy,wat leukkkkk een poppenhuisje :-)
Zo leuk joh alles maken op schaal 1:12 ben reuze benieuwd hoe het gaat worden!
Dus foto's laten zien hoor!
succes met het priegelen :-)
groetjes karin

Heidi zei

Blogger problems mean not being able to see your photos Cindy. I so want to see your dollhouse. You have a dollhouse and I a real one...lol. Or will have in September. Enjoy your giveaway wins.

Hugs en groetjes ~
Heidi

chiara zei

Hallo Cindy,
many congratulations to you for winning so nice awards and giveaways..the dollshouse is amazing, your uncle is such a great man :-)))
hugs from sunny (finally) Italy
chiara

my day zei

Hoi hoi lieverd,
wat een lucky girl ben je,echt geweldig al die spulletjes. Vind je poppenhuis een schatje en die gaat vast helemaal mooi worden in Cindy-style.En dan ook nog al die poppenhuis minispulletjes winnen, te gek hoor. Ook van harte met je Awards, DIK verdiend natuurlijk. Ben ook zo benieuwd naar je paaspost, kom je nog even langs op mijn blog, kun je ook een gokje wagen.
Fijne paasdagen alvast, wij gaan richting zee, liefs Ingridxxx.

Marianne@Songbird zei

Wat een geweldige cadeautjes heb jij gekregen! Leuk he als de postbode zulk moois langsbrengt (in plaats van blauwe enveloppen).
Geniet er maar lekker van!

Elly zei

Ooooowwwww.... Cin... wat een heerlijke kadootjes allemaal!!!!!!!!!!! Al die miniaturen, echt helemaal te gek! M'n mini-hart begint er gelijk sneller van te kloppen! Ooit, ja echt, ooit wil ik de draad weer oppakken om verder te gaan met m'n mini's. Nu heb ik er helaas geen tijd (en geld, hahaha) meer voor. Owww en dan lekker lopen kwijlen op de beurs in Arnhem.... ach mijn tijd komt wel weer!
Je patroontjes zijn ook super, echt weer iets voor jou! En dan nog een paar prachtige awards, helemaal verdiend lieve Cin! Ook nog een lief kadootje van een lief mens voor een lief mens! Zo is het circeltje weer rond!
Geniet van deze week!
Liefs Elly

erdbeerdiamant zei

what a wonderful blog. compliment!! :o)

SueLovesCherries zei

Hello! I came here from Elly's blog (My Everyday Things), and you have a very nice blog! Your dollhouse is so cute, and I love the miniatures you have from Spain!

I see you like the color red - come over to my blog on Woensdagn for a red party. Elly joins in!

Sue

Ingrid. zei

Als eerste gefeliciteerd met alles ! En natuurlijk komen hier veel mensen kijken ; er is hier altijd veel leuks te zien en te lezen ! Ik zou zeggen "ga zo door" ;-)
Alvast fijne paasdagen , groetjes van Ingrid.

Related Posts with Thumbnails